Борба за веру: Насловна страна лондонског „Економиста“ за 2019 – о чему маштају илуминати?

Илуминати нам нуде антихриста, а ми верујемо у Христа Сведржитеља. Зато треба да будемо трезвени: знамо за њихове намере, али се обраћамо Свемоћноме да нас од њих спасе

Кликните на слику за увећање

Иако се ваш и наш сајт „Борба за веру“ труди да вас редовно о свему обавести, следећу вест нисмо испратили када се појавила, али, ипак, још није касно. Реч је о анализи насловне стране часописа „Економист“ за 2019. годину.

Прошло је пола године, али нису све прогнозе остварене (и даће Бог да се не остваре). Ово, као што знамо, није обичан часопис, него гласник глобалистичке врхушке. Његове насловне стране су често кодне поруке езотерним илуминатским групама. Уосталом, главни уредник „Економиста“, Џон Мајклетвајт, посећивао је састанке Билдерберга, а део власништва над часописом припада енглеским Ротшилдима. Па да видимо шта сатанисти смерају.

Године 1998, на насловној страни „Економиста“ је најављен будући светски новац, звани „Феникс“ (омиљени симбол масона). Феникс стоји на гомили националних валута која гори под његовим ногама.

БРОЈ ТРИДЕСЕТ ТРИ

На званичном сајту часописа истакнуто је да овај број јесте тридесет трећи по реду као најава за следећу годину, као и да ће се бавити Трамповим сучељавањем са Конгресом САД, стварношћу Брегзита, изборима у Индији, Индонезији, Нигерији и широм ЕУ, вештачком интелигенцијом и напретком Кине у области модерних техологија, као и педесетогодишњицом слетања на Месец и петстогодишњицом од смрти Леонарда да Винчија.

Кликните на слику за увећање

Зашто је наглашено баш 33. издање? Зато што је то порука инициранима – 33. степен је највиши у масонерији.

ВИТРУВИЈАНСКА ФИГУРА

Цела насловница је начињена да личи на цртеже Леонарда да Винчија, који је волео да пише тако да се текст разуме само кад се чита у огледалу. И овде су неке поруке дате огледалски.

Прво, ту је витрувијанска фигура, чувени Леонардов цртеж, омиљен међу масонима:наг мушкарац у пентаграму затвореном у круг. То је приказ типичне ренесансне идеје: човек је заточен у својих пет чула, и ништа му друго није потребно осим он самом себи. За разлику од крста, Христовог знака, пентаграм је знак „духа земље”, противника Господњег: зато га и јуче и данас ето на свим заставама и грбовима градитеља нововавилонске куле (јуче је петокрака била црвена, пролетерска, а данас жута, „евроунијатска”.) Римски архитекта Витрувије је међу масонима сматран за првог Великог Учитеља слободног зидарства.

Оригинални Витрувијански човек са Да Винчијевим коментарима писан „као у огледалу“

Међутим, на насловници „Економиста“ није Да Винчијев оригинални лик, него модерни масонски роб: он носи наочаре за гледање виртуелне стварности, у рукама држи марихуану, бејзбол лоптицу и смартфон. Порука је јасна: дроге, нове технологије и спортска забава држе савременог глупака у ропству глобалистичких сатаниста. На руци му је тетовиран знак за ДНК завојницу, јер је главни циљ илумината упад у људски ДНК, и новонацистичка еугеника. Ту је и тетоважа за покрет „#MeToo”, који су покренули холивудски либерали, и чији циљ је рат против „сексуалног узнемиравања“, каткад повезан са причом о рушењу традиционалних полних улога и „новим сексуалним поретком“ демаскулинизације.

Витрувијански човек држи и кантар на коме петорица претежу четворицу. Реч је о чињеници да је у Врховном суду САД, после Трампове победе, пет конзервативних наспрам четири либералне судије, што се не уклапа у глобалистичку агенду.

ПРЕПОЗНАВАЊЕ ЛИЦА

На једном делу цртежа пише, наопако, „Facial recognition”, „Препознавање лица“, што је следећа тачка у увођењу надзора над свим људима на земљи. „Гардијан“ је објавио да је певачица Тејлор Свифт нелегално користила програме вештачке интелигенције за препознавање лица својих фанова, што је ову технологију популаризовало на Западу.

У Кини, овај систем је одавно уведен ради потпуног надзора над свима.

Али, ГЛЕ ЧУДА: ИСТИ ТАКАВ СИСТЕМ СУ ДОМАЋИ ВЛАСТОДРШЦИ УВЕЛИ У БЕОГРАДУ.

И ви после реците да „Економист“ измишља!

ТРАМПОВА ГЛАВА     

Ту је и геометријска анализа Трампове главе (наводно). У ствари, у питању је обратно постављена америчка застава. Нешто чачкају око Трампа.

ПУТИНОВА ГЛАВА

Ту је цртеж Путинове главе, и огледалски записPutin’s Pipelines“, који значи „Путинови гасоводи“. То се односи на „Турски ток“ и „Северни ток 2“, који се не допадају глобалистима јер ојачавају Русију и њене позиције у свету. Против тога ће се, очито, радити.

ПИНОКИО

Ту је и лик Пинокија, коме нос расте кад лаже. Порука је јасно – лажу вас, а ви им (илуминатима) ништа не можете.

 ЧЕТИРИ ЈАХАЧА АПОКАЛИПСЕ

Испод Путиновог лика дата су четири јахача апокалипсе – бели коњ значи освајање, помор и долазак антихриста; црвени коњ значи рат; црни коњ је глад, а бледи коњ је смрт. Ко чита, да разуме.

РОДА

Рода у кљуну носи новорођенче, али обележено бар-кодом. То је, наравно, најава жигосања жигом звери, које треба да почне од беба. Такође, то је и прича о ДНК модификованој деци, коју ће родитељи „наручивати“ тако да имају „најбоље особине“. Бар-код је и ознака трговине. Децом се у наше време тргује више но икад.

И ДРУГИ ЗНАЦИ   

На врху стране, из Да Винчијеве летеће машине излеће стрела према полумесецу. Прича се о приватним компанијама које би да лете на месец, али полумесец је и симбол ислама, против кога се води рат. Мона Лиза има лице Анђелине Џоли, илуминатске лутке која пропагира масовне миграције и „Пакт о миграцијама“ Уједињених нација. Она и ради као специјални „амбасадор добре воље“ УН, организације која форсира миграције као још једно средство Новог светског поретка. Ту је и цртеж све популарнијег електричног аутомобила, итд.

УПОЗОРЕЊЕ

На целој планети се води борба од које зависи ко ће владати светом. Илуминати нам нуде антихриста, а ми верујемо у Христа Сведржитеља. Зато треба да будемо трезвени: знамо за њихове намере, али се обраћамо Свемоћноме да нас од њих спасе. Што више покајника Господњих, то мање поклоника Звери из бездана. Нека нас Господ води ка спасењу, а ми чувајмо трезвеност и опрез.

Опрема: Стање ствари

(Борба за веру, 3. 6. 2019)

Погледајте још

Првобитна насловна страна „Економиста“ за 2019.

Advertisements


Категорије:Преносимо

Ознаке:, , ,

4 replies

  1. Да пробам да додам још неколико ствари на основу гледања/слушања „декодирања“ насловнице за 2019.

    – на насловној страни је и амерички песник Волт Витмен (неки су у њему погрешно препознали Асанжа, у садашњем „стајлингу“)

    – у средини је и Ганди, а лево је приказан раст индијске економије, булдог симболизује Брегзит

    – Јахачи апокалипсе су на тлу Европе, а Пинокио иза Путина (узгред, Пинокио је типична масонска бајка)

    – на дну су истакнути избори у Јужној Африци и још једној афричкој земљи – Нигерија (?)

    – на врху је најављена нека катастрофа, ерупција вулкана (али то им је класика да најављује из године у годину катастрофе…)

    – Иза Трампове главе је супер-телескоп, а у огледалу је исписано (небеско тело) „Нови хоризонти: Ултима Тула“

    – Између Трампа и Путина је панда, Кина, не делује забринуто већ опуштено (?)

    – Четврта рука Витрувијанског човека која држи људе на тасу, осим амер. Врховног суда, тумачи се и као миграција становништва

    Свиђа ми се

  2. Интересантно је и да у унутрашњости магазина постоји путовање Да Винчија кроз време, а редакција је то, 500 година касније, транскрибовала и превела и приредила, без јасних назнака је ли реч о фикцији…

    https://www.economist.com/the-world-in/2018/11/22/leonardo-da-vinci-visits-2019

    Leonardo da Vinci visits 2019

    The coming year sees the 500th anniversary of the death of Leonardo da Vinci. To mark the occasion, “The World in 2019”, our annual edition that looks at the year ahead, publishes a page from a newly discovered volume of Leonardo’s journal, written a few months before his death on May 2nd 1519, that records his visit to the year 2019, as the guest of a mysterious time-traveller

    Nov 22nd 2018| NEW YORK, PALO ALTO, PARIS AND SHANGHAI

    In rivers the water you touch is the last of what has passed, and the first of that which comes: so with time present. But today a strange visitor appeared suddenly in my studio, as from a large bubble in the air. Inhabiting another time, he finds amusement in conveying people to eras distant from their own, but in secret because this is forbidden by his own people. He offered to transport me 500 years into the future, provided I preserve his secret. The natural desire of good men being knowledge, I agreed to his proposal.

    At my host’s suggestion I must wear simple clothing. He will give out that I am a philosopher who, living in seclusion for many years, prefers not to speak. He has given me a rectangle of black glass, and a kind of brooch worn on the ear that will render the speech of those around me into my own tongue. If I clutch this glass rectangle closely at all times, I am told, my appearance will not seem unusual.
    By strange means that carry men instantaneously to various parts of the world, without motion, my host has taken me to Shanghai, a city far to the east, in Cathay, and to New York, a city far to the west, in the lands named after Amerigo Vespucci. There are buildings of enormous height, made of glass seemingly unsupported by stone or brick. Some are adorned with moving coloured lights that create the illusion of a window to another place.

    Far above these buildings soar many flying machines, conveying people and goods. Unlike the ones I have seen in my dreams, their wings do not move like those of a bird or a butterfly, but are fixed. The motive power is derived from a kind of fluid, similar to naphtha. The machines must be fed with this fluid, as a lamp is fed with oil, when they return to the ground.
    In the roads between the buildings of these great cities are armoured carriages in countless numbers that propel themselves without the use of horses. These carriages too must be fed with the naphtha fluid. The parts that are not armoured in metal plate are made of a strange material that is light and flexible, yet strong, and may be formed in any desired shape or colour, and is also used to make many other objects.

    The lights adorning the buildings, and many other things besides, are fed not by the naphtha fluid, but by a second fluid, invisible to the eye, that can be conducted along metal wires, coated in the strange material. By means of this fluid ovens can be heated without the need for wood or other fuel, and stairways and metal boxes can be made to move, to convey people within buildings. This fluid can also cause the sound of a lute, or another instrument, to be greatly increased, so that its music can be heard even by a great multitude gathered together.

    But most mysterious to me is a third fluid that flows invisibly through the air and conveys writing and sounds and pictures between the glass rectangles, allowing them to act as windows to other places, and to capture the sight of things more faithfully than any painting. So wondrous is this power that people gaze constantly at their glass rectangles, and at the images therein. Painting is no longer the sole imitator of all the visible works of nature, and just as the mirror is the master of painting, so too is this kind of mirror, which fixes images in place.

    We visit the land of California, to observe the flight of a machine that lifts objects into the sky on a pillar of fire, and then returns to the ground; and those objects it carries are thrown around the Earth so that they stay aloft and circle its globe, as the Moon does. The inventor of these machines has also created self-propelling carriages capable of moving without human supervision. I wish to meet this man but my host fears he would recognise me. For it seems my name and appearance are known, even in this time, and my works are preserved.

    It pleases me that many of my ideas have been brought to completion using materials and methods unknown in my time, including a flying machine held aloft by rotating wings, and an apparatus by which a man can breathe underwater. It pleases me also that my paintings afford much satisfaction to mankind. Before returning me to my own time, my host takes me to Paris, to see my portrait of La Gioconda hanging in a place of honour. That reminds me: I really must finish it.

    As transcribed and translated by The Economist

    This article appears “The World in 2019”, our annual edition that looks at the year ahead. See more at worldin2019.economist.com

    Свиђа ми се

  3. Питали Старца Клеопу за знаке “последњих времена“, те долазак
    Антихриста…, а Он кратко одговорио: “ОТАЦ /Небески/ ДРЖИ КОРМИЛО
    У СВОЈИМ РУКАМА“.

    Ми чекамо Исуса Христа, а не Антрихриста!

    Драган Славнић

    Свиђа ми се

  4. Ево и практичних потеза у остваривању замисли система за препознавање лица:“Хуавеј за 50 милиона долара од руске компаније „Вокорд“ купио права на интелектуалну својину за системе препознавања лица“ (http://www.nspm.rs/hronika/huavej-za-50-miliona-dolara-od-ruske-kompanije-vokord-kupio-prava-na-intelektualnu-svojinu-za-sisteme-prepoznavanja-lica.html ). Може ли се претпоставити да и “најнапредније, најхуманије“ и уопште најнај… “позитивније“ државе и непревазиђено „дивни“ друштвени системи као што су Кина, Русија и слични могу нешто тако паклено и покварено да чине (?)… па – зашто се онда буните? Ако и они раде на томе– онда мора да је то ипак нешто јако добро?

    Свиђа ми се

Пошаљите коментар

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s