Један од оснивача факт-чекерског портала „Snopes“ ухваћен у превари

Утврђено да је Дејвид Микелсон написао и објавио 54 чланка са плагираним материјалом

Илустрација: The Hill

Истрага BuzzFeed News-a утврдила је да је између 2015. и 2019. године један од оснивача веб странице за проверу чињеница „Snopes”, Дејвид Микелсон, написао и објавио на десетине плагираних чланака који садрже материјале из вести Гардијана и Тајмса.

Након упита из BuzzFeed News-a, Snopes је извршио проверу и утврдио да је под псеудонимом Микелсон објављивао украдене приче.

Утврђено је да је написао и објавио 54 чланка са плагираним материјалом.

Заменица главног уредника портала „Snopes“ Дорин Маркиони суспендовала је Микелсона с уредничких дужности до краја опсежне интерне истраге.

,,Наше интерно истраживање до сада је открило укупно 54 приче које Микелсон објавио у којима је користио туђи материјал, рекла је Маркионијева.

Поводом овог инцидента, огласио се и Микелсон рекавши да ,,нема оправдања за његове пропусте и да му је жао због свега”.

Скраћење наслова и опрема: Стање ствари

(Спутњик, 16. 8. 2021)

Прочитајте још



Categories: Вести над вестима

Tags: , , ,

Оставите коментар