Кина забранила емитовање Би-Би-Си-ја

Кинеска радиодифузна агенција наводи да британски канал озбиљно крши регулативе у извештајима везаним за Кину, због чега апликација за емитовање на још годину дана неће бити прихваћена

Извор: Политика


ПЕКИНГ/ЛОНДОН – Британски телевизијски и радијски канал Би-Би-Си Ворлд њуз је забрањен у Кини, саопштила је данас кинеска радиодифузна агенција, недељу дана након што су Британци одузели лиценцу кинеској државној телевизији.

У саопштењу уочи лунарне Нове године, агенција је навела да британски јавни сервис озбиљно крши регулативе у извештајима везаним за Кину, истичући да би вести требало да буду „поштене и фер”, али да су наштетиле кинеским националним интересима, пренео је Ројтерс.

Лондон: Забрањено емитовање кинеске државне телевизије

Због тога, британски канал не испуњава захтеве у Кини и апликација за емитовање на још годину дана неће бити прихваћена, додаје кинеска агенција.

Би-Би-Си је у саопштењу после објаве кинеске агенције навео да је разочаран одлуком кинеских власти.

Опрема: Стање ствари

(Политика, 11. 2. 2021)



Categories: Вести над вестима

Tags: , ,

Оставите коментар