Број умрлих у Србији у периоду јануар−јул 2020. године износио је 61 592 и, у односу на исти период претходне године, када је број умрлих био 60 631, бележи се раст од 961 или за 1,6%
Живорођени и умрли, јануар–јул 2020.
– Претходни подаци –
У овом саопштењу приказани су претходни резултати о живорођеним и умрлим након уписа чињенице рођења и смрти у матичне књиге рођених и умрлих. Подаци су приказани према месецу регистрације, тј. месецу уписа у матичне књиге рођених и умрлих у 2019. и 2020. години.
У Републици Србији, у периоду јануар−јул 2020. године, број живорођених је износио 35 210. У односу на исти период претходне године, када је укупан број живорођених износио 35 836, бележи се пад од 626 односно за 1,7%.
Број умрлих у Републици Србији у периоду јануар−јул 2020. године износио је 61 592 и, у односу на исти период претходне године, када је број умрлих био 60 631, бележи се раст од 961 или за 1,6%.
Напомена: Претходни резултати о живорођеним и умрлим у периоду јануар−јул 2019. и 2020. године по регионима налазе се на следећем линку: https://www.stat.gov.rs/sr-latn/oblasti/stanovnistvo/eksel-tabele/.
Републички завод за статистику од 1998. године не располаже подацима за АП Косово и Метохија, тако да они нису садржани у обухвату података за Републику Србију (укупно).
Наслов и опрема: Стање ствари
(Републички завод за статистику)
Прочитајте још
- Србија: Број умрлих за прва три месеца 2020. мањи за 5,0% него у истом периоду 2019.
- Србија: Број умрлих за прва четири месеца 2020. мањи за 1 012 (2,8%) него у истом периоду 2019.
- Мирослав Здравковић: Демографска кретања у Србији, мај 2020. (Макроекономија)
- Србија: Број умрлих у периоду јануар–мај 2020. мањи за 1.360 (3,0%) него у истом периоду 2019.
- Србија: Број умрлих у периоду јануар–јун 2020. мањи за 1,4% него у истом периоду 2019.
- Демографска кретања, јул 2020. (Макроекономија)
Categories: Вести над вестима
Раст умрлих у јулу у односу на јун ове године 1698 особа, тј. 20,39 одсто!
Шта на раст умрлих у јулу 2020 године у односу јул 2019 године (+20,39%) имају да кажу они који сматрају да је ова епидемија вируса SARS-CoV2, изазивача КОВИД-19 само једна подла измишљотина фармакомафије на челу са Гејтсом, који искезивши зубе једва чека да их уз “музику” 5G таласа присилно вакцинише својим злочиначким чипованим вакцинама? Ма – и ово мора да је неки злобни фалсификат, зар не? Или…? Јавите, се….
@ стари доктор
Корисник @ Don Quixote је уочио грешку и затражио да обришемо његов коментар. Мислимо да нема смисла пуштати Ваш одговор, у којем управо указујете на ту грешку.
Хвала на разумевању!
@Стари доктор
Ја бих рекао да је ово повећање везано за затварање старих људи и немогућност остваривања ОСНОВНЕ зсравствене заштите у периоду март-Мај 2020. И то баш захваљујући “једнон подлој измишљотини фармакомафије на челу са Гејтсом” и свесрдној помоћи српских власти.
А шта Ви кажете на ово?
@Борат: Да би се могло аргументовано одговорити на Вашу претпоставку, било би потребно имати детаљан увид у старосну структуру умрлих у тим месецима 2019/2020 године, као и у дијагнозе узрока смрти и пропратних хроничних обољења која су имали.. То немамо – али имамо ово: значајан пораст броја умрлих у јулу 2020 године у односу на исти месец 2019 г. У јулу 2020 године затварање старих људи је било укинуто! Дакле – тај Ваш аргумент не стоји. Једина разлика у односу на јули 2019 г. је била ова: у јулу 2020 г. је влада(ла) епидемија КОВИД-19. Дакле: логично је за сада (у недостатку других детаљних података) то повећање смртности од преко 20% приписати епидемији Ковид-19. Иначе, цене вакцина неће бити такве да се остварује астрономски профит – а осим тога, нећете ваљда Русима и Кинезима, чије ћете вакцине у Србији добијати, приписати да сарађују са Гејтсовим “пакленим 5G намерама нано-чиповања итд”?
Мислим да је свима позната она стара : „статистика је тачан збир нетачних података” . Како то у периоду јануар – јун када је „вирус најжешћи„ стопа преминулих у односу на 2019 – 1,4% када дневно умире „ десетине људи ” , а у јулу огромна у плусу када „ умире по 5-6
људи” ? Наравно, званично.
За оне који имају поверење у вакцину, занимљив текст : http://borbazaveru.info/content/view/13260/1/
@Стари доктор
Ваша логика је најблаже речено упитна. Ако затварања људи у Јулу није било, по Вама све ове смрти које су се десиле у том периоду спадају у категорију ИЗНЕНАДНИХ. Мени је ово очигледно – 2019 није било затварања и болнице и домови здравља су радиле НОРМАЛНО! Није било отказивања терапија, операција консултација и тд.
2020 – јесте.
Ако је веровати овим статистикама мени је логично да је повећање смртности ПОСЛЕДИЦА дебилних мера власти Србије
@ стари доктор
Поштовани,
Пре више од десет година, неке Ваше колеге и други већ су знали и упозоравали шта нас чека
https://borbazaistinu.rs/tatjana-gracova-cipovanje-preko-vakcinacije/
А данас 26/08/2020 године, видимо шта је у тој руској вакцини и како је направљена
………… “ Заменик директора за научни рад Центра. Н.Ф. Гамалеи, који је произвео вакцину «Гам-Ковид-Вак», Денис Логунов објаснио је како ће се изводити пробна вакцинација људи против коронавируса.
„Свака епрувета са вакцином «Спутник V» биће обележена јединственим QR-кодом, који ће садржати податке о целом путу – када је направљена, где је послата, где и ко је вакцинисан. Овај код биће додељен особи која је вакцинисана.
Да би контролисао читав процес, истраживачки центар већ ради на посебној апликацији. Помоћу овог програма можете скенирати код и проверити податке о одређеној вакцини.
Свака епрувета биће везана за особу, а особа за апликацију. Апликација ће бити под најстрожом контролом.
https://vaseljenska.net/2020/08/25/urednistvo-predstojeca-masovna-vakcinacija-ili-zigosanje-cipovanje-robova/
Питање ( није наградно ) гласи: Видите ли Ви, било какву разлику у тој-руској, кинеској или Гејстовој вакцини, по питању њене крајње намене ?
@ Don Quixote /@ Борат / @ Зоран /@ Грешан …. @/@… : Ви сте овде у већини, а већина увек побеђује – то је демократија, зар не? Дакле, ако сте ви у праву, онда је и Земља пљосната, мада ја у то до сада нисам веровао, али… ђаво ће га знати, пазићу да не приђем ивици и не стрмекнем се преко ње. Дакле: ви сте победили… јао, оклизнух се преко ивице – одо`…
@ стари доктор
Баш напротив , колико сам ја укапирао за својих 60 год. у овој држави увек побеђује мањина ( погледајте само изборе ) и увек се све прилагођава мањинама. Значи ту нисте у праву, а нисте у праву и што се тиче победника и побеђених. Мислим да овде нема ни једних ни других и управо сам због тога изабрао овај сајт да коментаришем, јер мислим да су саговорници мудри, образовани људи који аргументовано износе своје мишљење и помоћу њих могу да проширим своје видике и научим нешто ново. Подразумева се да се са њима слажем у многим стварима.
С поштовањем, Зоран
Поштовани @ стари доктор,
већ пар пута Вам одговарам на неке докторске и сродне теме а Вас после мојих коментара нема што ми је помало жао. Ипак, да покушамо још једном:
Где су за ваше тврдње подаци о којима говорите у одговору @ Борату:
” било би потребно имати детаљан увид у старосну структуру умрлих у тим месецима 2019/2020 године, као и у дијагнозе узрока смрти и пропратних хроничних обољења која су имали.
То немамо – … “?
Зар то не би требало да буду полазни подаци да се за почетак утврди узрок било чијег обољења, епидемије па и заразе светских размера?
О методама детекције, спречавања, калкулација и о томе шта су по струци епидемиолози овај пут да не говоримо.
Раст умрлих у јулу у односу на јун ове године 1698 особа, тј. 20,39 одсто!
Ако ту шокантну разлику може објаснити поремећај у уписивању података, о њему смо без информација. Информације које нам стоје на располагању и које могу бар делом објаснити овај скок, су само делом проверене, али имају потенцијал да директно спасу живот некима од нас и нашим ближњима :
https://twitter.com/Ivke24790854/status/1295663922515714048
Ради се о организованом криминалу у тзв. домовима здравља који је међународних размера, и већ је сада прилично документован :
https://www.amazon.com/Undercover-Epicenter-Nurse-Negligence-Unnecessary/dp/151076366X
@Зоран: Ја сам у убедљивој мањини међу дискутантима, и заступам став савремене медицине по питању ове епидемије из простог разлога што сам и медицински микробиолог (то подразумева и вирусологију и основе епидемиологије) са великим искуством. Схватам неповерење дискутаната у податке који се објављују, тим пре што познајем и ситуацију у Вашој земљи и друштву, јер сам у њој живео, учио, студирао и радио од 1945-1970 г., а и после тога сам у честом контакту. Видим да стручним аргументима никога не могу да убедим, јер су сви, на жалост оправдано, неповерљиви према свима и свему што долази из званичних извора…
@ Увек на страни дијалога, зар не?: Да, мислим да сам у одговору @Борату оправдано казао: “ било би потребно имати детаљан увид у старосну структуру умрлих у тим месецима 2019/2020 године, као и у дијагнозе узрока смрти и пропратних хроничних обољења која су имали…“.
У Холандији, свако ко је заинтересован за та питања може свакодневно за ову епидемију, на званичним државним сајтовима (Државног Завода за здравље), за чињенице до тог дана за своју општину (и све остале у земљи), као и за целу земљу да сазна и прати на сајтовима: https://www.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/cfc2084c995c40e7ae72254029bf6251 , а и за целу земљу (и по регионима регионалних Завода за здравље) још 7 додатних и важних релевантних епидемиолошких параметара:
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/ .
Осим тога, сваког уторка по подне, објављује се изузетно детаљан извештај (и на PDF формату) : file:///C:/Users/Gebruiker/Downloads/COVID19_WebSite_rapport_wekelijks_20200825_1217_0%20(1).pdf , увек на по нешто више од 50 страна, са небројеним табелама, графиконима, итд., итд., што све врло бројне епидемиолошке параметре приказује из најразличитијих углова – како за претходну недељу, тако и кумулативно од почетка епидемије. Ту се налази и све оно што сам набројао у мом одговору @Борату да је потребно (и можда може да се преведе помоћу Гугл-преводиоца).
Није ми успело на нађем нешто слично на сајту српског Завода “Батут“. Не знам да ли не желе/не смеју/не умеју да извештавају о детаљима јавност, или ни сами немају довољан увид у посао који би требало раде.
@ стари доктор
Мислим да би сте своје ставове најбоље поткрепили када би сте предочили један кратак извод/поређење ситуације у Холандији, ако сте у прилици. Рецимо са упоредним подацима за прошлу и ову годину и подацима о старосној структури страдалих од КОВИД-19.
Сви одговори на (реторичко) питање
“Не знам да ли не желе/не смеју/не умеју да извештавају о детаљима јавност, или ни сами немају довољан увид у посао који би требало раде.”
су вероватно тачни. Прочитајте и оно на шта упућује @Dors.
@Увек на страни дијалога, зар не?: Ја покушавам да пре свега износим чињенице, а мање ставове. Пошто говоримо о подацима о умрлима, и о начину како то треба саопштавати, ограничавам се само на то, па ако одете на онај PDF који сам мало пре навео, на страни 37, илустрација 23 (кривуља смртности 2017-2020), видећете у периоду 1.03.2020 – почетак јуна 2020 г. велики скок смртности у времену најактивније фазе епидемије.
На стр. 49, Табела 18 видећете детаље о броју и проценту хоспитализованих и умрлих по узрасту, а на Таб. 19 се показује њихова подела по полу.
На стр. 51, Таб. 21 су дати подаци о броју и врсти пратећих хроничних оболења код умрлих.
Међутим, све више ми се чини да је оно што је битно у резултату изношења података јавности о било чему (а нарочито у критичним тренуцима неке епидемије) то, да јавност у некој држави на основу дугогодишњег искуства има поверења у своју државу и информације која она износи, и онда те податке великај већина прихвата. Када јавност у некој држави – као што је случај у Србији, изгледа да нема такво поверење, онда не прихвата ни истините податке, а поготово не – после поразних открића која су изнели БИРН и проф. Радовановић о фалсификовању података, и то поверење је онда немогуће заслужити.
Искрено да кажем, сматрам да нема сврхе наставити ову дискусију.
Поштовани @стари доктор
Мислим да има сврхе наставити дискусију, барем још мало.
СТАВОВИ И ДИСКУСИЈА
Не бих се ја ни укључивао у ову дискусију да није било позива “Јавите се …” у вашем првом коментару. Позиву је претходило, опет колективно, свођење ставова људи који желе да знају шта се дешава и да мисле својом главом на тзв. “теоретичаре/теорију завере”.
То је, признаћете, став који је покренуо читаву дискусију: на досадашње преношење података РЗС Србије на овом сајту не памтим да је било овакве полемике.
О раду и утицају овог Завода можемо други пут. За ову причу га слободно можемо сместити раме уз раме “Батуту” и нико се неће увредити.
(У вези “опет клективно” погледајте https://stanjestvari.com/2020/07/28/mracna-trijada/#comment-147703 пасус који почиње са “Колективно пресликавање…”)
Видећете да сам се својски потрудио сам се да што пажљивије погледам холандске изворе (чињенице) које сте поставили и на које се често позивате.
Све осим ПДФ-а јер линк показује на датотеку на вашем рачунару.
ХОЛАНДИЈА, СРБИЈА и КОВИД-19
Холандија: 17,3 милиона становника, просечна старост 43 године, 3.6 лекара односно 3.3 кревета на 1000 становника,
у градовима живи 92% становништва, густина насељености око 500 становника по km² (као и стандард – међу највишима у свету).
(https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook)
КОВИД-19: пацијената 68,624, хоспитализованих 12,152, умрлих 6,218, нисам се снашао за број тестираних
(ваш извор https://www.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/cfc2084c995c40e7ae72254029bf6251)
Србија: 7 милиона становника, просечна старост 43 године, 3.11 лекара односно 5.6 кревета на 1000 становника,
у градовима живи 56% становништва, густина насељености око 90 становника по km².
(Извор је такође ЦИА с тим што је Косово*, наравно ампутирано.)
КОВИД-19: регистрованих 31,099, тестираних 904,343, смртних 707, број хоспитализованих није кумулативан
(са https://covid19.rs/ , на Батутовом сајту само дневни податаци)
Ни код једних ни код других нема података о старосној структури нити “узрока смрти и пропратних хроничних обољења која су имали. То немамо -“.
Једино што је се из ових података да упоредити је 0.01% премунулих станоивника Србије односно 0.036% Холандије.
Поређење броја умрлих у Холандији за претходне године нисам ни покушао да тражим (то би већ било претешко за мене – можда Ви?) нити да узимам у обзир оне са сајта ЦИА (ажурирају се на годишњем нивоу).
ХОЛАНДСКИ ИЗВОРИ
На сајту холандског Државног Завода за здравље мало је информација на енглеском па сам за извор користио владин сајт
( https://coronadashboard.government.nl/ ).
Овде не бих преносио бројеве, врло је једноставно, прегледно, има и на енглеском, ко жели нека погледа.
Посебно је корисна могућност да се изабере период од последњих 5 седмица или целокупан период од 17. фебруара до данас.
Страница је врло квалитетна и речита ЗА ОНО ШТО ЈЕ ОД ПОДАТАКА ДАТО, а на страници https://coronadashboard.government.nl/verantwoordingсу (такође на енглеском) дата су објашњења за дате податке.
Препоручујем обе странице уз једну напомену (мене је барем збунило): у тексту и на сајту се помињу CONFIRMED CASES, INFECTED и INFECTIOUS што би требало да буду потврђени случејеви, заражени и “заразни” тј. они који су “могући преносиоци заразе”.
Тако се поводом наглог скока “заразних” од 31. јула помиње савет који је влада добила од стручњака за моделирање Завода у којем се каже да ово више не раде јер ” the number of infectious people is not based exclusively on measurable data but also on assumptions, about how long people remain infectious, for instance.”
На сајту се даје број INFECTIOUS и “репродукциони број” којим се мери брзина ширења вируса (такође is not an exact value but a reliable estimate) који је до 8. марта био око 2 (Гејтсова процена) и за 7 дана сишао на 1 (где и данас осцилује).
Има и других објашњења, рецимо да је пик од 11. августа последица закаснелог пристизања/обраде података из неколико области а мени је посебно пажњу привукло првомајско, везано за болничке пријеме:
Since 1 May 2020, only admissions (were counted where it was not indicated that the admission was due to another reason than COVID-19. This gives a more accurate presentation of how many people are extremely sick due to COVID-19. This number is an as accurate as possible indicator of the epidemic.
Запитео сам се чија је ово била иницијатива (прошло ми кроз главу и да је одлука о укидању ванредног стања у Србији донета је 6. маја) па сам се вратио на страницу Завода и на …
МОДЕЛИРАЊЕ
Тамо постоји читав одељак о моделирању (https://www.rivm.nl/en/novel-coronavirus-covid-19/modelling)
а постоји и страница названа “Модели за ширење вируса су јавни и доступни” (https://www.rivm.nl/en/novel-coronavirus-covid-19/modelling/models-are-public-and-accessible). На њој дословце пише:
Research on COVID-19 incubation period
(Article: Incubation period of 2019 novel coronavirus (2019-nCoV) infections among travellers from Wuhan, China, 20–28 January 2020)
– Code available
– Data available
Research on the spread of COVID-19
(Article: The COVID-19 epidemic: containing the spread and flattening the curve: Measures to combat peak loads in healthcare. Published in Dutch)
– Code not available (not applicable)
– Data not available (not applicable)
Бацио сам поглед само на овај други чланак (вештачки преводилац) објављен 9. марта. У уводу су донети закључци о мерама заштите (знамо их напамет), даље се кратко преносе закључци/извори из Вухана и са брода “Дајамонд Принцес” а једино где се помињу било какве бројке је следећи пасус:
“Ко је заразан?
Чини се да је вирусно оптерећење највеће у време почетка(6). Забележен је пре-симптоматски пренос инфекције, а постоје снажни индиректни епидемиолошки докази да се он јавља(7). Заражена особа преноси инфекцију у просеку две друге(3). Много је различитих варијација инфективности, мали део случајева изазива велику већину инфекција. Дужина времена између узастопних инфекција у ланцу преноса је око 4 до 5 дана(8). Заједно, ове карактеристике осигуравају удвостручење броја нових случајева сваких 5 дана. Деца тешко доприносе даљем ширењу, а чини се да старосна група од 40 до 70 година највише доприноси даљем ширењу.”
чији су извори:
(3) World Health Organisation (2020). Coronavirus disease (COVID-2019) situation reports: Situation report – 30. http://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/situation-reports. Geraadpleegd op 6 maart 2020
(6) Zou L, Ruan F, Huang M, Liang L, Huang H, Hong Z, et al. SARS-CoV-2 Viral Load in Upper Respiratory Specimens of Infected Patients. N Engl J Med. 2020; February 19. DOI: 10.1056/NEJMc2001737.
(7) Tindale L, Coombe M, Stockdale JE, Garlock E, Lau WYV, Saraswat M, et al. Transmission interval estimates suggest pre-symptomatic spread of COVID-19. MedRxiv 2020.03.03.20029983; doi: https://doi.org/10.1101/2020.03.03.20029983
(8) Du Z, Wang L, Xu X, Wu Y, Cowling BJ, Meyers LA. The serial interval of COVID-19 from publicly reported confirmed cases. medRxiv 2020.02.19.20025452; doi.org/10.1101/2020.02.19.20025452
УМЕСТО ЗАКЉУЧКА
Било би добро да се вратите у дискусију @стари доктор и да дате доступну адресу до ПДФ-а који помињете.Ја сам успео да нађем извештај сличног назива за Белгију али за Холандију не.
Онда би имало смисла да отворимо још нека питања и разменимо ставове, за добро свих.
За крај и један став: ако се не позабавимо овим питањима и не поставимо их на одговрајућа места, свако у свом домену, ни до одговора ни до решења у вези КОВИД-19 у догледно време нећемо доћи.
Срдачан поздрав.
Ја бих Г. “Старом доктору” поставио два питања и волео бих да добијем искрене одговоре:
1. Шта је вирус
2. Да ли је вирус живи организам
Унапред се најлепше захваљујем
@Увек на страни дијалога, зар не?: Заиста сам веома импресиониран Вашим залагањем и радом да дођете до релевантних података! Chapeau! Изузетно се ретко на интернету срећу такви…
Покушао сам да “скинем“ линк документа који сте тражили
file:///C:/Users/Gebruiker/Downloads/COVID-19_WebSite_rapport_wekelijks_20200825_1217_0%20(3).pdf
Надам се да ће успети – цео текст се онда може преко Гугл преводиоца аутоматски превести, и тамо ћете , надам се, наћи податке које сте тражили, а обраћам, Вам посебно пажњу на стр. 49, Табела 18 : видећете детаље о броју и проценту хоспитализованих и умрлих по узрасту, а на Таб. 19 се показује њихова подела по полу.
На стр. 51, Таб. 21 су дати подаци о броју и врсти пратећих хроничних оболења код умрлих. Наравно и остали подаци – не буквално као такви, јер се односе на Холандију, али – можете закључити да не би било згорег ако би и српске власти такве податке за Србију дале на увид својој јавности.
@Борат: Знам да за….вате, али одговорићу кратко:
1. Шта је вирус: То је скуп ДНК или РНК, протеина, липида, и угљених хидрата.
2. Да ли је вирус живи организам : Не, вирус није живи организам у класичном смислу, није способан да сам по себи „живи“, али кад и ако продре у неку живу ћелију неког живог организма, он је – сликовито речено “заробљава и присиљује да ради за њега“. При том – упрошћено речено, зависно од ситуације, домаћин или умире, или наставља да живи “под окупацијом – али за вируса“.
@стари доктор
Добро је што нисте одустали.
Колико сам, бавећи се овим, научио холандски wekelijks у називу ПДФ-а говори да је то седмични (недељни) извештај објављен 25.08. у 12:17. Реците ко га објављује (Завод вероватно?) па ћу га већ и сам наћи.
Добро би било да ме упутите (ако знате и ако се уопште објављују) где се могу наћи кумулативни подаци (а не само седмични) подаци о овоме.
Иста молба и за пандан података о смртности прошле и ове године у Холандији (као што их је објавио РЗС Србије). Остало ће већ вештачки преводилац.
Оно што је индикативно и за Србију и Холандију је да је методологија бројања (тј. заравњивања криве) практично црна кутија. Разлика је у томе што је то у Холандији промена методологије (која и даље није јавна) донекле објављена 1. маја а у Србији изокола тек крајем јуна (понеком изјавом званичника за којима су ко бајаги кренули овдашњи ко бајаги медији), премда је ванредно стање укинуто о Ђурђевдану.
Колико сам пратио, ХОЛ и СРБ у овоме нису усамљени случајеви. Слично је стање ствари и са методологијом, технологијом и поузданошћу тестова, као да то никог не занима или смо сви за то неуки.
И у Србији је једно време био објављиван списак оболелих/преминулих али се са тим из неког разлога престало. (Ово узмите са резервом – не сећам се тачно.)
За крај, да приметим још једну ствар у вези узбуњивања и обавештавања.
У Србији је као метод изабрана општенародна СМС порука садржине
“Situacija je dramaticna. Priblizavamo se scenariju Italije i Spanije… итд”
(31. март, послао Ковид-19 лично, потписао Кризни штаб).
Од надлежних процењена је као примерен метод комуникације са циљем за одржавање мира (ванредног стања) у кући. Увредљиво, јефтино, знак посрнућа али краткотрајна (и већ заборављена) брука.
Сумњам, међутим, да би ико овде, већ после краћег времана, узимао за озбиљно било ког стручњака који би стао иза броја “заразних” и “репродукционог броја” као параметара за процену озбиљности ситуације, као што је случај у Холандији.
Да бе буде забуне: највероватније је управо та и таква методологија стајала иза предметне СМС поруке али мислим да би, још у раној фази епидемије, то овде постало предмет општег (заслуженог и незаслуженог) исмевања.
Срдачан поздрав
@Стари доктор
Хвала Вам на одговору. Значи. то је ИНФОРМАЦИЈА која се налази у једном омотачу која не може самостално да функционише. Као компјутерски вирус. Када доспе у наш организам везује се за тачно одређену ћелију. Таква ћелија почиње репрограмирано да се понаша тј да ствара “несклад” у нашем организму (стварајући отровне супстанце или почиње тако мутирана да се размножава, што доводи до разбољевања (врло упрошћено). Тада на сцену ступа наш имунолошки систем и тд…
Основно питање је ОДАКЛЕ вирус?
Да ли долази СПОЉА или је ДЕО МУТИРАНЕ ЋЕЛИЈЕ који је наш имунолошки систем ИЗБАЦИО из нашег организма а до чије мутације је дошло деловањем СПОЉАШЊИХ ФАКТОРА на наш организам!
Ако је истина на страни ове друге тврдње,шта се то десило У ЦЕЛОМ СВЕТУ па се “вирус” тако раширио? УЗ ТО; НЕ ДЕЛУЈЕ НА МИГРАНТЕ!! Кинези раширили?? Ма дајте молим Вас
Захваљујући “СТРУЦИ” свет је упао у до сада НАЈВЕЋУ РЕЦЕСИЈУ! Једини који су ПОВЕЋАЛИ свој профит су Бил Гејтс, Илон Маск и НАЈВЕЋИ ИНВЕСТИЦИОНИ ФОНДОВИ!!!