Александар Дугин: Ја сам за репресије!

Кад је у СССР-у било репресија, земља је била велика и јака, развијала се брзо и бурно. Кад су престале, све је почело да трули, да се распада и умире. Одсуство репресија зауставило је ротацију елита

Александар Дугин (Извор: ФБ Желидрага Никчевића)

Ја сам присталица репресија. Истовремено, разумем да се оне могу тицати не само криваца, већ и оних исправних. Ја сам за репресије не само против непријатеља, и тим пре мојих личних непријатеља, него сам за репресије уопште. Репресије су позив на одговорност за дела, речи, гестове. То неће сломити убеђене људе, али ће све остале натерати да бирају изразе.

Репресије могу погодити и мене. Али ко је рекао да сам ја у свему у праву? Можда ја грешим, али ако су те грешке болне за друштво и државу, онда их, вероватно, треба казнити. Истовремено, сасвим је очигледно да и без мене постоје многе личности – либерали, издајници, олигарси, корумпирани функционери, русофоби – које треба казнити. Окрутно.

Дакле, репресије су неопходне и неизбежне. Не можеш позивати на репресије и претпостављати да ћеш их лично избећи, уклонити се. Нећеш се уклонити. Али ни оне се неће уклонити. Нико се уопште неће уклонити. Репресије – то је озбиљно, репресије – то је тотално.

Дакле, на репресије се мора одлучити. Главна ствар је да их започнете. Све остало ће уследити.

ЦЕНЗУРА И РЕПРЕСИЈА

Кад је у СССР-у било репресија, земља је била велика и јака, развијала се брзо и бурно. Кад су престале, све је почело да трули, да се распада и умире. Одсуство репресија зауставило је ротацију елита. И све је почело да тежи ка нули, ка нихилизму касне совјетске и још више постсовјетске епохе.

Ако ми верујемо у Руско пролеће, а неко верује у Минске споразуме, онда – ако победи Руско пролеће, присталице Минских споразума треба да буду репресиране. За издају и саботажу. Ако победе присталице Минских споразума, оне то исто чине са присталицама Руског пролећа. Већ то чине.

Идеје су најважније. И морате платити за речи, мисли и дела.

Александар Дугин: Моја ћерка положила свој девојачки живот на олтар Победе

Да ли си ти либерал? Ако победе патриоти, спремај се за путовање. И не питај зашто. Зато што си либерал.

Да ли си ти патриота? Ако (не дај Боже!) победе либерали (а то се дешавало у нашој новијој историји), немој се чудити или огорчити ако дођу по тебе. Заслужено.

Хајде да схватимо да морамо да платимо за своја уверења. Сваку цену – до слободе и живота. Тек тада ова уверења нешто вреде. Ако нисте спремни да умрете за своје идеје, онда ви просто никаквих идеја немате.

С руског посрбио:  Ж. Никчевић

Опрема: Стање ствари

(Телеграм канал А. Дугина/Искра, 29. 7. 2023)



Categories: Преносимо

Tags: , , ,

26 replies

  1. Слажем се са Дугином. Ко се не слаже са мојим слагањем, да трпи репресију ( тлачење )…

    23
    14
  2. Хвала г Дугине, али ми нисмо за репресије !
    Руси и Срби су дуго патили под репресивним режимом.

    Комунистички терор у Русији 1917-1953 године је био
    грађански рат ради искорењивања свих лица, група, друштвених слојева и класа које су се супротстављале
    апсолутној диктатури комунистичке партије и остваривању пројеката бољшевичке утопије. Управо ове групе – аристократија, клир, официри, чиновници, професори, буржоазија, сељаци (такозвани кулаци) биле су изложене РЕПРЕСИЈИ и масовно истребљене.

    Треба прочитати књигу Срђана Цветковића “ОЗНА. Политичка репресија у Србији 1944-1946. Документи”. Ова књига представља непобитно сведочанство о томе како се, од првих дана победничког повратка партизанске војске у Србију, нова комунистичка власт учвршћивала смишљеном, добро организованом РЕПРЕСИЈОМ над цивилним становништвом.

    28
    29
  3. Nisam za represije, represije same po sebi ali sam za ozbiljnost i za poštovanje, a to nosi u sebi i represije. Ko bi da se zeza na odgovornom mestu, ko ne iskazuje poštovanje prema onom što se poštovati mora – taj treba da oseti težinu čvrste ruke.

    35
    2
  4. Добар текст. Гдје год постоји одсуство било какве репресије, или одсуство одговорности, друштво пропада.
    Све западне државе су репресивне, А ко не вјерује, нека проба да на заопаду лансира неку идеју или план. Видјеће гдје ће завршити.

    37
    9
  5. (први мој коментар послат преко ај-фона па можда није стигао…или је још под контролом? У сваком случају да пробам поново):
    Шта да кажем, него: Према свецу (Путину) – и овај тропар (Дугинов),,, Слажем се са @Деда Ђолетовим коментаром, али додајем и ово: сматрам да је Русија прокоцкала последњу шансу да постане нормално, савремено друштво и модерна држава још пре нешто ише од 100 година (1920 г.) победом бољшевика у Грађанском рату.
    По Дугину: „…Кад је у СССР-у било репресија, земља је била велика и јака, развијала се брзо и бурно…“. Ако се погледа брз и буран развој Гулага, са милионским масовним убиствима и мрцварењем жртава, Дугин заиста има право, једино би – по њему, можда , била штета што је међу онима који нису били у Гулагу, живот „на слободи“ био пун уживања , а био је пун страха, немаштине и беде.
    И- шта имамо сада у тој земљи? Опет страх да не кажеш нешто „непожељно“, јер следује ти робија ако изразиш сумњу о оправданости државне политике и било чему што се односи на тзв. „СВО“ у Украјини. То, по Дугину, још није репресија? Он се залаже за још више… За шта? За обнову тоталног државног терора над поданицима? Дугин: „…Да ли си ти либерал? Ако победе патриоти, спремај се за путовање. И не питај зашто. Зато што си либерал.
    Да ли си ти патриота? Ако (не дај Боже!) победе либерали (а то се дешавало у нашој новијој историји), немој се чудити или огорчити ако дођу по тебе. Заслужено….“.
    Боже, каква помрчина влада у глави тог човека!
    За оне који се са Дугином слажу: упитајте се откуд толико нових руских избеглица у свету, па и код вас, у Београду? Дошетали из беса, или предосећају шта се иза брда ваља?

    17
    44
  6. Без поимања појмова нема ни разумевања мисли. Иако израз „репресија“ није романски, већ послевласински (по Павлу Соларићу – Власини), или опште познато – вампирсколатински из 14. века, према преднацистичком етимолошком речнику на https://www.etymonline.com/word/repress#etymonline_v_12851 тај појам не значи тисак, већ противтисак. Према сумислиоцима умнијим од Дугина, ако те неко притисне, ти немој да узвраћаш. Да су Немањићи знали аикидо…

    6
    8
  7. Без закона нема злочина.
    Без закона нема казне.
    Ако је почињен злочин, онда је нужна казна.
    Злочиначка некажњивост је најгора људска опачина.

    34
    5
  8. @Иоанн Дубињин
    „За оне који се са Дугином слажу: упитајте се откуд толико нових
    руских избеглица у свету, па и код вас, у Београду? Дошетали из
    беса, или предосећају шта се иза брда ваља?“

    Рат је страхота, а од страхоте сви се склањају – и Руси и Укрјинци!
    Будимо објективни: упитајмо се зашто толико избеглица има и из
    Украјине?

    “УКРАЈИНСКИ ГРАНИЧАРИ ХАПСЕ КАО НА ТРАЦИ: Украјинци
    масовно беже из земље
    13-08-2023 14:03 Ратни извештаји Донбас Издвојено Свет Планета

    150.000 погинулих и рањених – такве бројке наводе западни
    аналитичари, упркос томе што кијевске власти дају све од себе
    да сакрију своје губитке, пише ЊЈТ.“
    https://pravda.rs/2023/8/13/ukrajinski-granicari-hapse-kao-na-traci-ukrajinci-masovno-beze-iz-zemlje/

    14
    6
  9. @Драган Славнић: Видите, имате срећу да не живите у Дугиновој земљи, јер – уместо да говорите о “СВО”, Ви сте дрски и усуђујете се да то називате ратом; да сте, неком несрећом по Вас, на домашају дугиновских “Органа”, већ самим тим би сте “зарадили” бар пар година робије… А сад, о питању које постављате: зашто толико избеглица има из Украјине? Па, зар је неко чудо да из државе ( каква је – да је) која је нападнута, и на чијој територији већ годину и по дана, без изгледа на његов крај бесни рат ( пардон, “добротворна, хуманитарна СВО”) долази до масовног избеглиштва? Ти људи у великом проценту беже да спасавају голи живот. То их разликује од садашњих руских избеглица, које нису егзистенцијално угрожене, и од којих многи беже изван домашаја разних дугина и путина зато што су у принципу против те државне политике, а многи не желе ни да потпадну под мобилизацију и гину за ствар у коју не верују, или једноставно желе на миру да се баве својим професијама.

    14
    22
  10. Nama bi ovde u Srbiji dobro došle represije. Samo nas 20% Srba, ako nas i toliko ima nit možemo da se saberemo, nit da oslobodimo Srbiju, niti da primenimo represije. Svaki džukac u prolazu ovde zastane, kako bi podigao nogu iznad naše glave, a mi štaćemo, prihvatamo realnost. Od nas je i Bog digao ruke. Sa razlogom.

    17
    5
  11. @Иоанн Дубињин
    “Па, зар је неко чудо да из државе ( каква је – да је) која је нападнута,
    и на чијој територији већ годину и по дана, без изгледа на његов крај
    бесни рат“

    Ипак, руку на срце, будимо објективни, истине ради: тај рат траје не
    “годину и по дана“, већ од 2014. када су укрјински ФАШИСТИ/НАЦИСТИ,
    (и то јавно манифестовали) почели рат на својој/украјинској територији
    – Донбас, Луганск, Доњецк – против УКРАЈИНСКИХ држављана
    РУСКОГ порекла.
    “Криво седи, ал` право беседи“.

    33
    4
  12. Прва помисао након упознавања са овим најновијим Дугиновим идејама ми је била да је Дугин овде поприлично застранио!
    Али, после читања Рељићеве изванредне анализе о депопулационим мерама светских владара, како оних из сенке, тако и оних које не скривају сенке, гледам на најновије Дугиново „застрањивање“ са репресијом из потпуно друге визуре! Такорећи са одобравањем!
    Репресија ће, по свему судећи, бити нужно одбрамбено средство Човечанства ако исто мисли да преживи!

    26
    5
  13. Дугина у Русији сви од реда сматрају лакрдијашем. Он је тамо као ови ликови који гостују код Дејана Лучића.
    А у Русији већ јесте репресија. Хапсе се сви који говоре истину да је војно и политичко вођство на челу са Путином неспособно.

    13
    28
  14. Дугин је мој омиљени мислилац, родољуб. За своју љубав према отачеству је кажњен на најстрашнији начин… Мислим да је остао недоречен или је горњи текст извучен из целине.

    1) „Чврста“, па и репресивна државна управа је неопходна у ванредним околностима. На дуге стазе може бити погубна, зато што у њој напредују безусловно послушни, па и климоглавци и полтрони. Такви углавном немају способност да се суочавају са новим и све сложенијим изазовима. Дешава се оно шта се већ догодило са царском Русијом и СССР-ом, … постепено су обољевали, одумирали и тако завршили.

    2) Способност решавања проблема имају они који неће да трпе! Неће да трпе немаштину, муку, неправду, расуло, … Они доносе иновације, подстичу и воде напредак друштва. Невоље настају када неће да трпе ограничења које им намеће друштвено устројство, били у праву или не.

    3) Умеће владања је прилагођавати се околностима и правити добар баланс између репресије (некада па и у нечем увек неопходне) и унутрашњих слобода унутар заједнице (без којих нема напредка).

    24
    3
  15. На Вечном плану, свакако да је боље да овде платим оно што сам дужан(грешио). Није пријатно и лако али је добро и за душу и за Друштво.

    12
    2
  16. Изгледа да неки коментатори заборављају шта је репресија донела Србима и Русима у 20 веку. Заборављају да репресија почиње полако, наивно, скоро неприметно. А да касније узима застрашујуће размере.
    Ево неких коментара који отварају пут репресији :

    @Бранко каже : “Дугина у Русији сви од реда сматрају лакрдијашем”.

    @Mирко каже : “Јован Ћулибрк је рођен У Зеници. Носи презиме своје мајке Невенке Ћулибрк. Врло је вјероватно да зна да му отац није србин. Дакле он нема цјеловиту србску идентитетску основу”.

    @Драган Славнић каже : “ Световно име епископа Јована Ћулибрка – Neven. Страшно је пијанцу када му се у глави помеша пиће, а још теже је особама помешане крви.
Пијанац се отрезни од помешаног пића, али од помешане крви то тешко бива, очигледно виђено на примеру епископа Јована (Nevena) Ћулибрка.”


    @Srbin koji pamti предлаже : “Vreme je Srbi moji da očistimo prvo Majku Srbiju od: Crvenih Žutih ZelenihGrađana GAĐANA. SVETA.”

    Кад на власт стигну разни Лењини и Стаљини, Хитлери и Павелићи, они покрећу акције чишћења. Чисте нацију од црвених, жутих, зелених . . .

    Дугин је изгледа заборавио сатрапе Ђержинског, Вишинског, Јагоду, Кирова, Јежова . . . који хапсе и шаљу људе у Лубјанку на мучење и у Гулаге у изгледну смрт.

    Заборавио колективизацију 1931, колхозе, летеће бригаде против кулака којима се отима све, до задњег зрна жита, до задњег пилета. Сељаци опљачкани, конвоји депортованих, 6 – 7 милиона сељака умрло нарочито у Украјини, 1932, голодомор.

    Заборавио да је 1935 у Гулагу око милион затвореника. Да на новом пројекту Москва Волга ради око 200 000 затвореника који током Стаљинове посете, ТАПШУ ВОЂИ који их је послао у пакао.

    А код нас ? Неки су заборавили онолика етничка чишћења. Поменућу само нашег Милана Лукића који је 27.02.1993 год, у српској униформи, зауставио воз у Штрбцима, легитимисао путнике и очистио воз од српских грађана који нису имали ЧИСТУ КРВ и ПОЖЕЉНУ БОЈУ. Извео је из воза 19 муслимана и једног Хрвата и убио их.

    7
    31
  17. Један је Судија. Његов Суд је једини мјеродаван. А пред Судијом сви једнаки. Према злочину и казна. Не бих то назвао репресијом, већ Поретком. Хијерархијом.

    А у нашем беспоретку, потребна је репресија. Јер они што немају душу, они што не познају стид, ипак знају за СТРАХ. Страх од казне за злодјела.

    Свако треба имати слободу да мисли. Без ограничења. Али дјела морају подлијегати санкцијама. У супротном одосмо у хаос. У царство ентропије.

    24
    2
  18. Данашњи (по службеној дужности), потурени „РУСОФИЛИ“ су у ствари русофоби који подржавају совјетију, совјетску Русију, Путина и његову екипу и наравно коминтерну, односно, цео систем, који уништава све што је словенско, већ пуних 100 година! Медији су препуни разних Бокана, Лучића, Шешеља, Петровића, Павића, Боројевића, Карана и осталих инструисаних шарлатана, који тврде супротно. Где је то и када комунизам срушем? Био је и остао вечита инвестиција капиталистичке плутократије. Свакодневно се могу видети снимци совјетских-„руских“ авиона са црвеном петокраком. Њихови тенкови на украјинском фронту носили су заставе црвене армије итд.

    Нико да нам саопшти да је Совјетија била и остала колонија Велике Британије и САД. Да ли се бар неко запитао ко су тај Дугин и Путин, обзиром да нису Руси, и ко иза њих стоји? Сви данашњи лидери су ученици Клауса Шваба, почев од Си Ђипинга, Бидена, Трампа, до Зеленског итд. Најбољи његов ђак је друг Путин, који треба да створи нову Хазарију, како тврде поједини руски аналитичари, а пре тога да Украјину очисти од руског народа јер украјинци као народ не постоје! На ову тему може се пронаћи доста руских текстова на интернету, али то није препоручљиво штиво за „русофиле“…

    Путин је био званично, три пута у посети Јерусалиму и климао је главом испред јеврејског зида плача са јеврејском капом на глави, исто као и папа, Трамп, Дачић итд. Званично је позван да са Трампом, помогне изградњу новог Соломоновог храма. Када ће неки искрени муслимански верник понизити себе, и стати пред јеврејски зид плача? НИКАДА!

    „Свака православна душа зна да је, по учењу Отаца, обнављање Јерусалимског храма један од знакова скорог зацарења Антихриста и наступања последњих времена. Остаје да се надамо да господин председник то није знао и да је скори долазак Антихриста пожелео случајно“! http://borbazaveru.info/content/view/4773/33/

    Путин је био у АСТАНИ, прошле године, где се састао са осталим лидерима. https://www.youtube.com/watch?v=0aI0xsdzm2M

    Шта је то АСТАНА нико од „русофила“ не зна, али су им уста пуна похвала на рачун данашње „ХРИШЋАНСКЕ“ совјетије и будућег „руског“ цара! Поента је више него јасна. Све што је бољшевичко и антируско, антисловенско или антисрпско, НАЗИВА СЕ руским, српским итд. Друг Тито је српски маршал, а Стаљин руски генералисимус. Црвени орао Јовице Станишића и демагог друг Д.Б. ЗЛОНАМЕРНО и свесно манипулише терминима, отаџбина, српска војска, руска војска, отаџбински рат, док истовремено инфорбировци, удбаши и Брозови пионири тапшу од среће, а Клаус Шваб задовољно трља руке!

    Пре него што разни експерти за демагогију и обмањивање, мене назову НАТО лобистом, страним плаћеником, комуњаром итд, нека прво погледају прилог о савезу „Руса“ и Хрвата! https://www.youtube.com/watch?v=1cOLbWETELA

    Руски и српски народ никад нису били у сукобу, али нико од њих не ЖЕЛИ да схвати да имају сту судбину и истог непријатеља!

    Живео руски и српски народ!

    27
    9
  19. @Дана Тан
    Искричаво истинит и ваљан коментар, поштовани. Срж и жижа јесу у ЗАКОНУ. У римском праву, са домаћином ( civis ), са Личношћу коју једино Православље произноси, изображава и пројављује, Православље је добило можност да белодани оно на чему се заснива заједница личности на водоровни прве и друге ипостаси саме личности ( никако и треће ипостаси ! ) – закон који јесте у потпуности дело човека, без Спасовог (са)учествовања, а који се поштује или не поштује Слободном Вољом ( Вазда Спас Спаситељни кротко и љубезно све надгледа ), и истом се прихвата или не прихвата последица кршења закона – једини смислени разлог постојања државе, ништа мање и ништа више… Може ли очевидније бити ЗАШТО је миропомазаник, крунисан Божјим Промислом и Милости, зашто је САМОДРЖАВЉЕ ТАЈ и ТА пунота државног смисла, заједница личности уистину ?

    11
    2
  20. “Коме закон лежи у топузу, трагови му смрде нечовјештвом”…П П.Његош

    За г-дина који се потписао “У ЦЕНТАР”-коментар Вам је изванредан…поштено истинито и храбро…

    Г-дин Дубињин, такође…

    13
    11
  21. Да се присетимо и чувеног бољшевичког шлагера:

    Петокрака са пет пера то је значка пролетера …
    Петокрака са пет листа то је значка комуниста…
    Петокрака сва у крви , носио је Тито први ..

    16
  22. @Предраг Вулин
    Петокрака је и данас у оптицају, не Титова (крваво црвена), већ
    ЕUnijatska (гов***** жута), а то му дође на исто.
    Што би рекао наш (србски) народ:
    “Исти клинац (к****), само друге панталоне (петокраке)!“

    12
    1
  23. Општепознато..Да ме не схватиш погрешно!!!Али у једном тренутку, звезде су биле кружно распоређене, идентично садашњој застави ЕУ …Јасно је да је комунизам амерички бренд, али где се баш да се укорени код нас тупавих Срба и Руса???? ..Занимљива је и та 1776….А можда је и прва застава са петокраком њихова ..

    10
  24. Какве се овде небулозе пише у прилог још репресије у Русији, било по пропагандном задатку, било из уверења. Ови који пишу из уверења, имају озбиљан дефект у менталном склопу. Са „заробљеним умовима“ нема напретка. Као да је већ нема довољно, и као да није већ довољно зла нанела самој Русији. Узалуд је велики математичар Игор Р. Шафаревич указивао на потребу да се руско друштво демократизује, јер му се због самодржавља и репресије догађају крваве катаклизме.Бојао се да следећу такву руско друштво неће да преживи.

Оставите коментар

Discover more from Стање ствари

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading