Ранко Гојковић: О нездравости логике „ко није са мном, тај је удбаш“

Када вас неко, кога добро познајете и сматрате га православним верујућим човеком, назове из чиста мира удбашем, то не може проћи без људског одговора

Ранко Гојковић у манастиру Сланци (Извор: Снимак екрана)

Морам признати да сам омашио у свом последњем тексту (видети ОВДЕ), наивно поверовавши да је препорука из Беле куће да Ненси Пелоси заобиђе Тајван искрена (Оправдано изостављам реч госпођа испред имена спикера америчког Сената. Недавно сам на конференцији за штампу Предрага Аздејковића назвао господином (видети ОВДЕ), па добих оправдану критику од једне сестре, оличену у речима светог Николаја Србског – господин је онај који има Господа у себи. Дакле, трудим се да учим на грешкама :). Учење на грешкама је и схватање да се Америма никад не сме веровати, ни када дарове доносе. Како рече један мој пријатељ – покераши су заиграли на све или ништа…

Али да се манемо Ненси Пелоси и окренемо нашој свакодневници. Заглушујуће је ћутање најважнијих институција овог народа о планираној шестодневној содомској окупацији Београда, од свештеноначалија СПЦ (част изузецима – говоримо о институционалној осуди и захтеву да се срамни догађај забрани), преко Сану (такође част изузецима), Матице Српске, Универзитета…

И док верни народ у чуду ишчекује бар званичну реакцију Цркве, уз свакодневно обраћање свештеноначалију са захтевом да траже забрану Еуропрајда, неки ту ћутњу већ тумаче милионским уплатама које ових дана проскрибована премијерка уплати на конто СПЦ. Лично не желим да верујем да се Јудиним сребрењацима може купити наше свештеноначалије како би ћутало о „греху страшнијем од убиства“ како содомски грех окарактериса Јован Златоусти, па са надом очекујем јасну и гласну осуду и захтев за забрану евросодома од стране нашег Синода. Кад кажем јасну и гласну, мислим да апсолутно није време за „ни вруће ни хладне“ препоруке „духовника“ које у парампарчад разби професор Богословског факултета у Фочи Здравко Пено (видети ОВДЕ). Те препоруке таквих „духовника“ доносе много више штете него користи и само умањују поверење истинских верујућих људи у своје свештеноначалије.

Здравко Пено (Фото: Лична архива)

Нажалост, плодови таквог „духовништва“ већ су видљиви, па на појединим групама неки верници у својој наивности и неком „ружичастом хришћанству“ позивају да „отворимо врата“ содомистима и тако их преобратимо. Господ је још пре више од четири хиљаде година јасно показао шта мисли о том греху, Господ нам је јасно рекао да он није дошао да донесе мир него мач, између добра и зла, светлости и таме, КУЛТА ЖИВОТА и КУЛТА СМРТИ… Као да се ми не залажемо за поштовање Божијих у односу на противприродне законе. Господ нам није заповедио да негујемо и отварамо врата КУЛТУ СМРТИ него нам је заповедио да се рађамо и множимо…

Управо због забринутости и несхватљиве пасивности наших пастира према пошасти коју су нам припремили белосветски сатанисти и настао је покрет „Уједињени за традицију и породицу“ који окупља преко 40 патриотских организација и удружења. Делатност покрета је наишла на разумевање и народа и нижег свештенства и монаштва СПЦ. Због тога и велика дрека коју против делатности УТП-а дижу присталице ЛГБТ популације и поједине организације из „лијепе њихове“ попут „права на слободу“. Врло добро знамо какво право и слобода владају у „лијепој њиховој“, тако да напади на УТП са њихове стране не само да не чуде, него су очекивани, па чак и пожељни.

Међутим, оно што чуди и што није пожељно, јесу напади изнутра, од наших (ако су наши), рекло би се истомишљеника. Притом, напади ничим изазвани, ако изузмемо сујету, која с друге стране не иде уз људе који носе мантију. Говорим о монаху-немонаху како често самог себе зове монах Антоније јер он мантију носи. Дакле, заиста нисам очекивао потпуно непотребну и ничим изазвану салву потпуно неутемељених и често смешних тврдњи монаха Антонија, који се противи чак и нашим молитвеним литијама. Али како рече један наш истински духовник, нема монаха без манастира и отац Антоније, нажалост, то и доказује. Пошто монаха Антонија одавно познајем, лицемерно ми изгледа некакво околишење, зато крај текста завршавам личним обраћањем (да овде истакнем кратку дигресију, више пута сам и ја лично и моји текстови био подвргнут потпуно сатанистичким и богохулним нападима Е-новина и уредника тог богохулног сајта Петра Луковића и заиста ми није падало на памет да се препирем или полемишем са очигледно ђавоиманим човеком, али када вас неко кога добро познајете и сматрате га православним верујућим човеком, назове из чиста мира удбашем, то не може проћи без, трудићу се да тако буде, људског одговора).

Извор: Саборник србско-руски

Оче Антоније, мислим да знаш да никада нисам био и да сам више пута јавно рекао да никада нећу бити члан ни једне политичке партије, не волим партијашење, моја партија је СПЦ. Да волим, вероватно не бих био већ 5 година незапослен, откако „удба“ забрани рад Фонду Стратешке Културе крајем 2017. године. Да сам желео да будем партијски човек, вероватно бих био и народни посланик, замисли, било је и таквих понуда, па бих тиме и финансијски колико-толико обезбедио егзистенцију своје породице. Због тога мислим да није достојно човека који носи мантију износити такве тврдње за једну велику групу људи из УТП-а који могу слично рећи за себе како сад ја рекох за себе. Знам да је одређена неправда учињена према покојном владици Артемију, али исто тако знам да није једини архијереј у историји Цркве коме је неправда учињена и знам да су многи велики архијереји у таквим ситуацијама поступали нешто другачије. Не осуђујем, нисам желео никада јавно ни једну ружну реч да кажем, подржавао сам више од многих данас запенушених артемијеваца његову борбу за истину до тренутка када је после пристајања на пензионисање покушао насилно да се врати на катедру. Свестан да у Цркви не могу бити два Олтара, после тог покушаја завршила се и моја подршка покојном владици Артемију, али се нисам никада бацао камењем на њега, Бог је судија свима. А Ти оче Антоније, сваког ко не прихвата Твој начин борбе, карактеришеш епитетима удбаша. Лично, такву ускост нисам очекивао од Тебе. Не осуђујем људе који се баве партијским радом, нисмо сви исти, код Господа нема копија, сваки човек је оригинал, иако Запад покушава да нас све укалупи у своје содомске калупе. У председништву сам покрета УТП и могу одговорно тврдити да се огромна већина људи из свих тих удружења саборно окупила из најбоље намере да спречи оргијање содомиста нашом престоницом и да ти људи немају никакве везе са „удбом“ за шта нас Ти оптужи. Такође, Бошко и Младен Обрадовић немају никакве везе са покретом УТП, лично их познајем и поштујем њихову борбу у многим питањима, драго ми је да смо по питању заштите породичних вредности на истим таласним дужинама, али чему то уплитање и политичарење кад људи немају везе са покретом УТП. Лично сам подржавао борбу за опстанак Ваљевске Грачанице, долазио да дам подршку и у Ваљево, помагао штампање књиге о Ваљевској Грачаници, али то не значи да сам издајник православља или удбаш ако не подржавам Твој, извини на искрености, прилично аутистични начин борбе. Иако сам тај начин борбе сматрао аутистичним, никада нисам желео у јавности да кажем ни једну реч против Тебе, сматрајући да смо као добронамерни и верујући хришћани ипак неки саборци који су у одређеном животном периоду и сарађивали. Али на квалификације удбаша не пристајем, први пут у животу сам доживео да ме неко назове удбашем и нека Ти то служи на част оче Антоније, Бог види свачија дела.

Монах-немонах Антоније

Ја Тебе нећу оптужити за „удбаша“ иако се испоставља да је управо Твоје понашање у појединим тренуцима ишло на руку „удбашима“, никако верујућем народу. Тако је било и када си узвицима „Вучићу педеру“ прекинуо молитву верујућег народа. То је оно што су „удбаши“ једва чекали, мислим да ти манири са стадиона не иду ни уз мантију ни уз молитву али мени није падало на памет да Те због тога прогласим „удбашем“ као што Ти оптужи читаву плејаду људи који су покушали да се саборно окупе и боре против пошасти која се надвила над нашим народом…

Ко има уши да чује нека чује, од Бога Ти желим свако добро, искрено…

Опрема: Стање ствари

(Саборник србско-руски, 3. 8. 2022)



Categories: Преносимо

Tags: , , , ,

57 replies

  1. Никога не (покушавам да) браним, никога (не дај Боже) нападам
    Нек’ су живи и здрави и ови и они, и леви и десни, и верни неверни…
    Ево крајње оперативног питања за сваког (али, сваког!)
    (не)Православног Србина,
    (не)Патриоту,
    (не)Родољуба:
    где ћеш Ти брате бити 17.септембра о.г. ?

    Миодраг

    25
  2. Између

    Између вјере и невјере
    Златна је удица превјере
    Између Раја и краја
    Плитка је лаж умишљаја

    Између воље и невоље
    Јалово поље зловоље
    Између сјаја и очаја
    Трен је ока што раздваја

    Између мрака и свјетлости
    Између трена и вјечности
    Између понора и извора
    Моје је право избора

    Момчило

    25
    1
  3. Ако „се огромна већина људи из свих тих удружења саборно окупила из најбоље намере да спречи оргијање содомиста нашом престоницом и да ти људи немају никакве везе са удбом„, онда ће оно неминовно исходити изласком макар чланова удружења, укључујући председништво УТП, 17. септембра испред Скупштине, као најзначајнијем месту проласка параде содомита.
    У супротном, сви апели, петиције, саопштења, молбе, захтеви и крсни ходови представљају пуко празнословље са циљем завођења народа за Голеш планину, седења код куће, у шуми, или џогирању по периферији града.
    Врло брзо ће се видети ко је вјера, а ко ли је невјера.
    Вријеме је мајсторско решето.

    26
  4. Управо је УДБА убацила причу да се све решава 17 септембра и вољно или невољно, тој тежњи се прикључио и отац Антоније ширећи причу да је најважније да ли ће неко 17 бити на Тргу Републике или испред Скупштине. Занемарује се рад на терену по целој Србији, обилазак стотина храмова и манастира, гостовања, држање предавања, Крсних ходова који претходе, верујем само планираном а не и одржаном Еуросодому. Циљ већине људи у УТП је да се спречи одржавање Еуросодома, јер ако они буду нормално функционисали уочи и за време Еуросодома, наравно да ће 17 направити обруч око содомиста… И наравно да ће, уколико, не дао Бог, Еуросодом ипак буде одржан, већина људи доћи и 17, међу њима и ја, наравно, поново са иконама и молитвено, мада је наш пораз као народа очигледан ако ми не спречимо одржавање Еуросодома као таквог. То је и највећа замерка оцу Антонију, што се ухватио као пијан плота удбашке патке о посебној важности 17 септембра… Немојте ми рећи, они што нису прстом мрднули да се то спречи, желе 17 да покажу ко је вера а ко је невера, до тада ће да све редом прозивају а онда ће изаћи да покажу ко је вера а ко је невера… Хајде да видимо, доћи ће и тај 17, И да кажем још нешто, људи из УТП су својим именом и презименом кренули у ову борбу, за разлику од коментатора из фотеље…

    26
    4
  5. Ивица Божић (Удружење за Традицију и Породицу, УТП)
    на тему одговора на планирану ЛГБТ „параду“ у септембру:

  6. “POVRATAK ŽARKA GAVRILOVIĆA: Dolazim na anti-gej paradu, dosta
    je bolesnih manifestacija!
    Umesto da su u crkvi, omladini se propagira da učestvuju u bolesnim
    manisfestacijama – ističe protojerej u penziji, koji je postao poznat po izjavi
    da je maestralni organ“ čoveku dao „za razmnožavanje a ne za fekalije“

    Protojerej u penziji Žarko Gavrilović, koji je postao poznat po izjavi da je
    maestralni organ“ (penis) čoveku dao „za razmnožavanje a ne za fekalije“,
    i po otvorenom deklarisanju za nedozvoljavanje „Prajda“ u Beogradu,
    izjavio je za Telegraf da on svoj stav nije promenio, kao i da će i ove godine
    prisustvovati protestu koji će biti održan protiv ove manifestacije.
    – Ja sam teško bolestan, i možda za vreme održavanja užasnog čina budem
    u bolnici, ali ako tako ne bude, planiram da dođem na anti-gej paradu. Svake
    godine je sve gore i gore pa su sada i državne institucije okrenute ka
    održavanju te sramne manifestacije. Biću srećan ako se izdignemo iznad njih
    i pokažemo da se ne slažemo s njima – ističe Gavrilović.“

    https://www.telegraf.rs/vesti/1241301-povratak-zarka-gavrilovica-dolazim-na-anti-gej-paradu-dosta-je-bolesnih-manifestacija

    Монах Антоније и прота Жарко гавриловић су били заједно на
    протестима против содомита и њихових парада!
    Монах Антоније сваке године се супродставља тој пошасти.

    “Pogledajte poruku monaha Antonija LGBT zajednici kojom je
    najjednostavnije objasnio stav crkve! (VIDEO)
    Pored mnogobrojnih garađana koji podržavaju Prajd, trenutno se u
    gradu nalaze i oni koji smatraju LGBT populaciju obolelima
    Objavljeno: 18.09.2016. 13:07h 13:12h
    Pored velikog broja građana koji su dušli da podrže Paradu ponosa
    ima i onih koji su protiv ovog skupa.

    OK, znate da Espreso ima aplikaciju. Niste znali da je od danas još bolja!

    Naša reporterka sa lica mesta porazgovarala je sa monahom Antonijem,
    koji se protivi šetnji.

    UŽIVO Krenuo je BG Prajd, mnogo poznatih u šetnji! (FOTO) (VIDEO)

    On je za naš portal rekao da je protiv LGBT populacije jer je hrišćanin.

    Ovo je rušenje svih ljudskih zakona. Sve ovo je pokušaj države, koja
    je sve više globalistička, i utiče na loše obrazovanje budućih generacija
    naveo je on.

    Dodao je i da je sramota da idu ulicom oni koji su za protivprirodni blud.

    Pogledajte video gde monah Antonije objašnjava zbog čega ne
    podržava LGBT:“

    http://www.espreso.co.rs/vesti/beograd/74749/pogledajte-poruku-monaha-antonije-lgbt-zajednici-kojom-je-najjednostavnije-objasnio-stav-crkve-video

    10
    1
  7. Господине Драгане, нико није рекао да Антоније није против геј парада, акценат у тексту је стављен на недопустивост некритичког етикетирања и пљувања по труду мноштва људи које уопште не познаје, а назива их удбашима. Узгред, лично сам учествовао у свим, не протестима како стоји у тексту, него Крсним ходовима, у којима је учествовао и отац Жарко док га је здравље служило…

    14
  8. Брате мој у Христу драги Ранко,
    високопоштовани г-дине Гојковићу,
    знаш Ти много више од моје ништавности… о свему…
    Понављам
    не браним никога, не нападам (не осуђујем) никога
    Врло добро знаш да је (још пре пуне 3 године од стране ооодавно од Бога отпале световне власти Отаџбине наше подржан и) најављен пе.ер-бал само делић свеукупног мозаика и, што је у ствари најважније, само последица правог проблема. Никако узрок.
    Узрок је (на жалост не свима!) добро познати – екуменизам,
    јер да није екуменизма, мноооого тога се просто не би могло запатити,
    не би се догодило
    Не зна моја ништавност ко ће то од клира из БГ Патријаршије да стане уз народ око пе.ербала, а да претходно није рашчишћено са екуменизмом…?
    Вероватно братија из (како кажеш, тј. како се зове удружење) УТП очекује да у наредних недељу, две (обзиром да времена баш и нема)
    СА Сабор једногласно (подразумева сe наравно, као између осталог и питање МПЦ-ОА) ускрати право носачима највиших одрења СПЦ да се ките ничим заслуженим
    или
    коначно спроведе своју саборску одлуку из још 1997.г. о иступању из ССЦ,
    или
    поништи, тј. повуче све потписе са Критских докумената (из 2016.г.),
    или
    појасни народу да залагање струке(науке) у п(л)андемији и није баш било, а није ни данас за похвалу,
    или
    да је световна власт просто антиХристова и не дели исте вредности као, на пример, Ти или моја ништавност, и то не од јуче или прекјуче,
    или

    има тога пууууно, знаш Ти све то много боље од моје ништавности.
    Ко год жели да се бори против само једне једине (!!!) од готово небројено последица екуменистичог опредељења БГ Патријаршије, нека га.
    Да ли сте у оквиру УТП разматрали зашто уопште Ти и остала братија – лаици треба да обилазите храмове и манастире и објашњавате (питање је коме, народу или клиру?!) шта јесте/није зло, шта јесте истина, а шта лаж, шта јесте светло, а шта тама…
    Брате мој драги, уз велико извињење што се не потписах у претходном коментару,
    док не решимо проблем екуменизма у нашој Цркви, не можемо (успешно) да решавамо његове последице.
    На крају, замисли молим Те,
    само покушај да замислиш,
    како би ствари изгледале
    да је сваке суботе београдским улицама у Литији против свеопште издаје (рецимо) барем 5.000 верног народа (уместо 50)… ма и 5.000 је много

    Праштај молим Те мојој ништавности

    Миодраг Таназовић

    19
    3
  9. @ Momcilo, mocni stihovi.

    17
    1
  10. Поштовани брате Миодраже, не може бити да је само екуменизам узрок, један од узрока свакако јесте али не једини. Да ли сте се Ви некада запитали зашто је на тим суботњим Литијама само 50 припадника „верног народа“? Логика, ко није са мном, тај је удбаш, као да делује и код Вас у нешто другачијем облику, у стилу „верни народ је нас 50 који излазимо суботом, а остали који нису са нас 50 су или екуменисти или неверници“. Опростите, тако испаде из Вашег размишљања…

    10
    10
  11. Могли бисмо се запитати кo од лаика данас уопште може да беседи у цркви или манастиру? Могу Драгослав Бокан и ини.
    Што не покуша неки беседник да се дотакне основног проблема који разара нашу Цркву и који је узрок свеопште богоодпадије, а то је екуменизам?
    Сме ли неко од беседника да постави питање неспровођења одлуке Светог Архијерејског Сабора из 1997.г. о напуштању свејеретичког такозваног Светског савеза „цркава“, који самим својим називом тежи да поништи одлуке Светих Отаца Другог Васељенског Сабора, којима одогматише веру Православну у ЈЕДНУ, свету, саборну (католичанску) и апостолску Цркву?
    Да ли сме неко од беседника да помене учешће наших архијереја на лажном вучјем сабору на Криту и потписивање одлука које, колико знам, до дана данашњем нису објављене на србском језику?
    Који је беседник поменуо доделу аутокефалности „сестринској“ Брозовој православној цркви и добровољно одрицање и предају стотина србских светиња у руке стипендиста Ватикана?
    Поставља ли неко питање како се за ових седам деценија ниједна генерација архијереја и ниједан патријарх нису досетили тако генијалне идеје или историјске одлуке, како је називају поједини експерти за црквено право, иначе радо позивани предавачи и потписници разноразних апела.
    Разобличавајући свакодневне преваре, управо ова и мноштво других виталних питања као приоритетне поставља монах Антоније сваке суботе на Литији, али јелте, његова највећа мана је што прстом није мрднуо и што је његов вид борбе аутистичан.

    21
    2
  12. @Ранко
    Да сте били само мало више трпељивији зарад циља којем сваки
    православнии здравомислећи Србин треба да тежи, да се спречи
    содомизација Београда, да се спречи да БЕОград постаје ГЕЈград,
    ово сте могли јавно “у брк“ рећи “монаху-немоаху“ Антонију неком
    другом приликом, макар док не прође ова пошаст, ћутањем подржана
    од стране ЦРКВЕНЕ ВРХУШКЕ.
    Да је жив прота Жарко Гавриловић, Он би, свакако, и даље
    подржавао “монаха-немонаха“ Антонија, помогао му да превазиће
    неке своје ставове и истрајавао да се Литије омасове.
    “Монах-немонах“ Антоније је остао сам, без подршке, коју је имао
    од пок. проте Жарка Гавриловића, и постао више сумњичав и
    подозрив.
    Некога је то баш погодило, није могао то да отрпи, и сада му то све
    саусуо у лице.
    Макар да сте се суздржали док не прође ова невоља!

    За свакога који критичног дана и сата није био на месту одржавања
    геј пошасти, а народ позивао на на неко друго место, у исто време
    или нешто касније, сматрао је за “УДБАШЕ“, који разводњавају
    и расипају народну енергију, за рачун режима који подржава
    ову пошаст /финансијки, организационо, безбедносно/.

    Такав закључак се намеће сваком разборитом човеку, да се
    народ заводи за “Голеш планину“, што одговара владајућем
    режиму, а све у “дослуху“ са организаторима тих паралелних
    или накнадних окупљања, који нису ништа друго до –
    – ПУЦАЊ У ПРАЗНО.
    Ето, тај “монах-немонах“ Антоније више од 6 година ради то
    што ради, и нико га озбиљно не подржава, а сада се, одједном,
    нашло, ни мање ни више, 40 друштава, покрета, заједница…
    “Монах-немомах“ Антоније је указивао да су “инстант
    варијанте“ краткога даха, и да се треба бити истрајан, што је
    он делом и потврдио, подносећи не мале жртве, са
    шачицом својих истомишљеника, увек уз Православну симболику –
    Крстовима, Иконама Ррипидама, Барјацима…

    Лепо је потписивање Петиције, али шта вреди када ће то
    ЦРКВЕНИ ОЦИ /ВРХУШКА СПЦ/ – “обесити мачку о реп“,
    баш као што су и Петицију са прикупљених 30000 потписа
    притив / за заустаљање/ рушења Ваљевске Грачанице.

    Гледајте да сви заједно будемо на “ЦРВЕНОЈ ЛИНИЈИ“, на дан “Д“,
    на истом месту, истога дана и у исто време, наспрам ГЕЈ – САТАНИСТА,
    онако како је и Кнез/Цар Лазар био на Коасову Пољу наспрам Турака,
    28. јуна. 1389.

    21
    1
  13. Интересантна је Ваша логика Драгане. Ви оптужујете за недовољно трпељивости људе који су РЕАГОВАЛИ на прозивку да су удбаши, док до Вашег мозга изгледа не долази да је мало више трпељивости могао имати и монах-немонах Антоније и сваком у брк рећи шта има, него оптужити УТП коју чини преко 40 удружења, за подружницу УДБЕ… Постоји узрок и последице за све, узрок за непотребно трвење међу православним није унео неки Ранко, његов одговор је био последица безобразног етиктеирања једне велике групе људиод стране монаха-немонаха Антонија… Ваш је проблем што Ви не видите да Породични сабор не шесту, него већ осму годину кади улице Београда после содомског смрада, увек уз Православну симболику – Крстовима, Иконама Рипидама, Барјацима… и са много више од 50 учесника. Дакле, нема овде ништа „одједном“ како Ви кажете, већина тих организација се годинама бори против содома, то што Ви видите у тој борби само Антонија и 50 другара, то је Ваш проблем…

    8
    15
  14. Видим да овде неки позивају на борбу против “екуменизма” и против “параде поноса”. Помињу Удбу. Предлажу литије.

    Не бих се сложио.
    Треба схватити и прихватити да постоје Други и Другачији. Да су увек постојали и да ће увек постојати. Да су они разноликост и богатство. Да нас не угрожавају, да нам нису непријатељи.

    Ако наша власт редовно производи непријатеље преко својих запрашивача народа типа ПИНК и ХЕПИ, не морамо јој помагати.

    4
    29
  15. Војислав на крају писма написа „Разобличавајући свакодневне преваре, управо ова и мноштво других виталних питања као приоритетне поставља монах Антоније сваке суботе на Литији, али јелте, његова највећа мана је што прстом није мрднуо и што је његов вид борбе аутистичан.“ Питам се, да ли Ви заиста не видите никог другог осим Антонија који се бори против девијација и у друштву и у Цркви? Колико је људи писало и осуђивало екуменизам, ја сам то урадио у десетинама текстова и на србском и на руском језику, читаве књиге су писали православни публицисти о „свејереси“ како је назва Јустин Ћелијски. Трудио сам се да одговор монаху-немонаху Антонију буде оштар али људски, не може се прећутати оптужба за удбаштво, макар долазила и од монаха-немонаха, али браниоци лика и дела монаха-немонаха Антонија му само одмажу у покушају да га одбране, јер је њихова логика чисто секташка – ко не мисли као ја тај је секташ (или удбаш :), нико ништа не ради осим монаха-немонаха Антонија итд. итд.

    12
    13
  16. „Подвига нема, истинског монаштва нема, руководитеља (духовних) нема: само невоље замењују собом све.“ – из књиге „Глас из вечности“, 569. писмо св. Игњатија Брјанчанинова. Можда брат и/или господин Ранко мисли да је данас боље него у време кад је светитељ написао ове речи. И то нису једине такве његове речи. Наводим исте јер не сматрам да речи непознатог истинског духовника, којег Ранко помиње, о томе да нема монаха без манастира, имају било какву тежину. Чак су непотребно увредљиве.

    13
    7
  17. То што речи „непознатог истинског духовника, којег Ранко помиње, о томе да нема монаха без манастира, имају било какву тежину. Чак су непотребно увредљиве.“ и за сестру или госпођицу или госпођу Катарину немају никакву вредност, имају велику вредност за хиљаде србских православних верника-антиекумениста, истинских светосаваца… А шта је хтела рећи цитирањем светог Игњатија Брјанчанинова (узгред, са великим одушевљењем сам га читао у оригиналу) вероватно само она зна. Управо је свети Игњатиј Брјанчанинов упозоравао на „предантихристова времена“ и говорио „будите задовољни ако у та времена будете имали и савестног духовника“. Ако је светитељ видео да је у манастирима још у његово време све мање „сасуда Духа Светог“, шта би тек рекао за случај „монаха без манастира“ можемо само замислити…

    10
    12
  18. Ви сте, драги брате Ранко, без потребе арогантни. И ако мало боље прочитате шта сте написали, установићете да противречите себи.
    Жао ми је што Вам није јасно зашто сам навела речи светитеља. С обзиром на то да пишете и држите предавања, зачуђена сам због вашег неразумевања. Сем ако Вам оно што сам написала не иде у прилог…

    18
    6
  19. Драга сестрице Катарина, пре него што сте почели са оптужбама за ароганцију, могли сте се запитати да није мало арогатно од стране Катарине да са таквим ниподашатавањем говори о речима неког духовника, по Ранковим тврдњама истинског духовника, немајући појма ко је тај духовник. Дакле, назвати речи тог духовника увредљивим, назвати његове речи речима које немају никакву тежину, немајући појма ко је он, за вас представља смирено резновоање и недостатак ароганције??? Ма хајде молим Вас…

    6
    14
  20. Осећам потребу да кажем да је мој коментар на пост сестре Катарине био можда престрог, изазван претходним немуштим коментарима и њеном олако изреченом увредљивом суду о мишљењу духовника кога не познаје. И због тога се извињавам. Први део тог поста у принципу је у сагласности са оним што сам и сам написао, наравно да не могу мислити да је у данашња предантихристова времена боље него у време светог Игњатија Брјанчанинова…

    7
    6
  21. @Don Quixote

    Горњем линку /сведочење сликом и речју/ да придодамо и ово сведочење Владике
    Никанора банатског, да остане у архиви Стања Ствари: “раме уз раме“ – НАРОД И
    ЦРКВА.
    http://www.youtube.com/watch?v=5hZhqoL72mA

    “За Цара Славе,
    за Цара Небеског,
    ми борбу водимо
    зло да покоримо.“

    Старац Тадеј Витовнички

    13
  22. @Драган Славнић: „…раме уз раме, НАРОД И ЦРКВА.“

    Само бих додао — Верни народ и јесте Црква, а Црква јесте верни народ.

    Наравно, пре свих првосвештена и свештена лица, особити сасуди Духа Светога, а онда и ми — (остали) народ.

    Важно је не раздвајати на „ми/народ“ и на „Црква/они“.

    Владики Никанору — на многаја љета да жив и здрав буде!

    15
  23. Још један Ацин игроказ.. Као, ови и они, а сви су његови.. Полиција ће 17.ог(вероватно и раније) проверити и блократи прилазе траси, тако да.. Битно је да се пошаље порука свом бирачком телу како он „контролише ситуацију“, а уствари организује „литије“ и „крсне ходове“, па онда шаље полицију да „обезбеђује“ „прајд“ од претходног. Председник толико дуго већ хода по истој матрици да је „проваљен“ од већине народа.(мислим на ону која не излази на изборе, а појединачно је најбројнија групација) Једино, ако хоће, нека страна служба из својих разлога, може да му се у.. ња у „комбинацију“, а он ако има сазнања о томе, „изгуби“ тог дана негде, у Српску на пример, у „давно најављену посету“..

    9
    1
  24. @Don Quixote

    „Важно је не раздвајати на „ми/народ“ и на „Црква/они“.“

    Сами се /првосвештена лица/ ЂУТАЊЕМ издвајају, нико их /свакако не
    верни народ/ не раздваја.
    Но, Хвала Богу! – двојица проговорише и вратише са свом верном народу:
    један – мало стидљиво (ФОТИЈЕ), а други (НИКАНОР* = ПОБЕДНИК) – баш
    ХРИСТОЛИКО “ратоборно“!
    * изворно значење речи: ПОБЕДНИК

    14
  25. Врло је похвално што је владика Никанор смогао снаге и храбрости да изнесе свој став о прајду. То је оно ђшто народ очекује од владика. Али не разумем зашто је пуцао у ногу самоме себи (а и свиума нама у Цркви) непромишљеном изјавом да би понео оружје и употребио га. Да ли је размислио колико има, међу онима који буду одгледали тај клип, оних који ће помислити: “ добро, владика не може да понесе и употреби оружје, али ја могу“. И шта ћемо онда? Ко ће бити одговоран и крив за оно што би се десило? Наравно, „луди фанатични“ верници СПЦ, који су „пуни мржње“ према ЛГБТ популацији.
    Иста (погрешна) логика која је навела Антонија (шта год да је) да организаторе овог скупа у недељу прогласи агентима Удбе, може се, на исти начин и не у мањој мери, применити и на вл. Никанора. Јер коме је у интересу да се компромитује и дискредитује Црква?

    10
    7
  26. П.С. Брате Драгане, немој ме разочарати, очекујем твој коментар на моју поруку. :-)))
    Да наставимо са полемиком, није у реду да се наше „наДписивање“ заврши поводом владике Његоша. :-)))

  27. Monah-nemoah Antonije, ODGOVOR:

    Uputiše me, brate Ranko, na ovo tvoje pomalo ostrašćeno pisanije. Nisam baš dobar uvodničar, oprosti. Zašto ostrašćeno, stoga jer sam u prethodnih Litiju-dve potanko objasnio da nisam uzvikivao Vučiću pederu i prekidao vam molitvu pred paradom pedera (a koju ste čitali na vidnom mestu jer se mi prethodno izgurasmo sa policijom dotle). Takođe nisam te nigde lično nazvao udbašem, niti sam to za tebe ikada pomislio. Odgovoriću podrobno o svemu sutra na subotnjoj 328. Litiji…
    Na Litijama na kojima sam pazio godinama na svaku reč, pa bi bilo stoga dobro da citiraš tačno gde sam te to nazvao udbašem konkretno. Dakle, teško da sam po ovom pitanju bio podozriv, bezobrazan i slično. Činjenice su sledeće, okupacionim vlastima je jako bitno da se savršeno bezbedno odradi ova evro parada, dalje, da sam neke predstavnike koji su se ujedinili sa vama oterao sa Litije zbog saradnje sa sistemom Okupacije, da su neki od njih omogućili prošlogodišnju-e, parade, da sem što te lično veoma poštujem i nisam te nazvao udbašem, takođe nisam ni vikao prethodnih godina a i nikada Vučić u pederu – već sampred paradom pedera povikao Vučiću Šiptaru izdao si Srbiju- u čemu se sastoji i izdaja promocije pederastije i Kosova i Vakcina i svega ostalog… Jer je to glavni Organizator i ove sablazni i svih vidova Okupacije i izdaje.
    Dakle, pravite najveću moguću sabornost ne gledajući kakvo je čije nastrojene među ujedinjenim organizacijama samo da se parada zaustavi. U redu, samo, pošto ova okupaciona banda gleda samo na to čime im pretite u glavni za njih dan 18.9.2022, e onda je sramotno reći mi ćemo svih dana podizati glas protiv sablazni a u taj dan doći ću ja sam lično a bez pozivanja drugih. Malo sam organizator malo nisam. Dakle, osnovna informacija koja se u početku traži je gde ćete biti toga dana, kao što je to sveštenstvo i narod uradilo u Gruziji, i molitveno i fizički se suprotstavivši policiji, i bez prethodnih razvodnjavajućih treninga, kao što će biti ovi u avgustu.
    Suštinski problem u svemu ovome, brate Ranko je u sledećem, bili smo zajedno protiv potapanja Gračanice, Bogu hvala, pa i protiv ekumenizma ispred Patrijaršije prvih godina, a potom si zaćutao. Mislio si da imaš izgovor što se vladika Artemije nije dobro poneo u progonu produbljujući raskol, u čemu se i ja slažem, pa si se priklonio ćutanju i traženju blagoslova za svoja dela od onih koji su raskol započeli i stvorili. I onda vas je mnoge slične vernike grizla savest i zbog Kritskih jeresi, i papoljubivosti novog patrijarha i papski vratolomija i mešetarenja episkopa bačkog… I onda ste se fokusirali na gej paradu da se u sebi pokušate opravdati. I onda ste, čak i u toj temi, nas koji imamo najviše iskustva po pitanju policijski zamki i smicalica na ulicama ignorantno zaobišli i složili se sa onima koji su dokazano bliski, iliti nedovoljno suprotstavljeni okupacionoj bandi.
    I pored toga, da ste svoj rad fokusirali u dan D, ja bih sve prećutao jer je to ono čega se policija i vlast, glavni organizatori parade jedino plaše. Ako ste hteli prethodno da ih pokolebati i uplašite onda je mogla jedna Litija Opomene, 11 ili 12.9., možda i sa nama zajedno, pa onda glavna 18.9…. A ovo vaše je klasično policijsko razvodnjavanje situacije. I nemoj me opet optužiti da sam ti rekao da radiš za policiju, već da među vama ima onih lukavih koji vam to poture a vi im naivno sledite. Pukovnik ili pokojnik, to je posledica onoga koji bi da predvodi ovakvu vašu ujedinjenu sbrda sdola organizaciju. Jer čim ste pozvali i verne i one koji nisu Pravoslavni, znači da je neki odlučni boj, a vi nam jedino vreme boja niste objavili u taj dan.
    I još, za brata Rodoljuba Lazića koji kritikuje vladiku Nikanora zbog opasnih izjava… Nije tu ničega strašnoga jer tako se mogu pokolebati okupacione strukture koje su rešile da nas i moralno i biološki istrebe. Porazno je samo to što što je vladika baziran, od svih mogućih problema i propasti narodnih samo na paradu pederast, pa i tu ne sme pomenuti glavnog i odgovornog AV Šiptara, kao da je Brnabić sama sebe tu postavila, kao da nije bilo gej parada u Srbiji prethodnih godina. Inače, najbratskije bi bilo da jednom zajedno dođete, braćo Ranko i Rodoljube, na neprestane Litije subotom pa da bude mikrofon ti mikrofon mi, da ne bi bilo i ubuduće sličnih nesuglasica kad se već nešto na ulici organizuje. Jer ako nisi požrtvovano protiv a nastojiš predvoditi druge, biće na korist a ne na štetu protivniku.
    Naravno, mi na Litijama smo gledali da sve u svemu bude Pravoslavno pa koliko nas bude bude… A vi koje smo prve željno i rado na Litije subotom iščekivali odoste, na ovom primeru, sa mnogima onima koji niti su Pravoslavni a niti su iskreno protiv Sistema Izdaje i Okupacije već amortizuju i zavlače narodnu energiju željnu da se odlučno odupre zlu i gotovoj propasti do koje smo grehom, ne pokajanjem i nedelanjem požrtvovano za Pravoslavno Hristovo dobro Vere i Otadžbine dogurali. Kažem Vere i Otadžbine, a ne tradicije i porodice, jasno, namerno… (monah nemonah Antonije)

    20
    1
  28. @Родољуб Лазић
    Да се Брат у Христу Родољуб не ожалости, већ
    ово све схвати само као размену мишљења и ништа
    више ни мање од тога, отписујем:

    Само Љубав Христова може дати снагу и храброст!
    Та Љубав не стрепи да може бити “компромитована“, не
    подлеже логици јер “Вера није УМУ /логци/, већ у СРЦУ.“
    – Св. Гаврило Ургебадзе /грузијски/.
    “Тешко монаху или монахињи које не боле боли свога
    народа“
    – Св. Гаврило Ургебадзе /грузијски/.

    Зар нису Владика Раде, Св. Птар Цетињски позивали на
    /и носили/ оружије?
    А шта рећи за проту Матију Ненадовића, поп Ђујића…
    Зар је ЛГБТ идеологија – кроз Европрајд – мање зло од
    Турака, Немаца, Бугара, Шиптара или комуниста?
    Није!
    Да ли смо се против њих борили/бранили оружијем?
    Јесмо!
    Да ли смо оружије користили да се бранимо или их
    нападамо, из мржње према њима?
    Да се бранимо не мрезећи их!
    Ако смо нападнути од учесника ЛГБТ идеологије, уз
    подршку анатемисаног руководства државе, најмање
    што можемо да урадимо јесте: да критичног дана,
    “На дан ‘Д’ “, будемо на истом месту и у исто време
    наспрам ЂАВОЉЕ поворке СОДОМСКОГ ПОНОСА
    И ДЕМОНСКИХ кордона ПОЛИЦИЈЕ Србије који ће
    их штити, и својим масовним присуством, – СНАГОМ и
    ХРАБРОШЋУ, – на миран, достојанствен начин,
    “наоружани“ иконама, Крстовима, барјацима, све
    окађено миомирисним тамјаном и босиоком шкропљено
    Богојављенском водицом, подржано Силом Духа Светога,
    одбранимо од ове пошасти, без иаквог физичког насиља!
    Оставимо приче како ће полиција блокирати прилазе
    Београду, па, наводно, због тога се не може остварити
    потребна масовност.
    За ову АКЦИЈУ су довољни само Београђани /“Србија у
    малом“/, а биће добродошла помоћ и из осталих делова
    Србије, ако успеју да пробију ДЕМОНСКЕ БЛОКАДЕ
    РЕЖИМСКЕ ПОЛИЦИЈЕ, ЖАНДАРМЕРИЈЕ,
    КОНТРАДИВЕРЗИОНИХ ЈЕДИНИЦА, ЈЕДИНИЦА И
    ТЕХНИКЕ ЗА СУЗБИЈАЊЕ ЈАВНИХ “НЕРЕДА“, ТЕ
    ПОЛИЦИЈСКИХ ХЕЛИКОПТЕРА, ПАСА И КОЊА.
    Разуме се, добровољно ће се ту укључити и
    пензионисани магрци, магови, књи и књине из горе
    поменутих јединица полиције.
    Генерлштаб ће бити у стању “пуне приправности“,
    за случај растеривања “РУЉЕ“ НАОРУЖАНЕ ИКОНАМА,
    КРСТОВИМА, БАРЈАЦИМА…, све уз ПРЕЋУТНИ
    БЛАГОСЛОВ Параде СОДОМИТА од стране Патријарха
    и Синода, за сада само са изузетком Епископа Фотија и
    Никанора, који су се ЈАВНО ОГРАДИЛИ од ове пошсти.
    Они су се определили за БЕОград, а не за ГЕЈ/ЦРНград.
    Следимо њиховм стопама и њихове речи преточимо у дела.
    Ово се посебно односи на све Православне вернике и
    свештенство, као и на све друге вероисповести који имају
    исти или сличан став по неприхватању ЛГБТ идеологије,
    нарчито према деци кроз шкосли програм – СИЛОМ
    НАМЕТАН од актелног режима.
    Овде би неизоставно требало да се прикључе и све
    политичке партије које не прихватају ДИКТАТУРУ ЛГБТ
    ИДЕОЛОГИЈЕ, својим активностима у Скпштини Србије,
    и изласом на уЛИЦУ, ако се у Парламенту РЕЖИМЛИЈЕ
    не призову памети.

    14
  29. Брате Антоније, (израз „монах немонах“ у мом „координатном систему“ нема јасно, ако има икакво, значење, па га, опрости, не могу ни користити) ево да кажем две-три ствари поводом твог коментара:

    Што се тиче изјаве владике Никанора, за коју кажеш да „Nije tu ničega strašnoga jer tako se mogu pokolebati okupacione strukture koje su rešile da nas i moralno i biološki istrebe“, мислим да ниси у праву. Власт се (само) због тога неће поколебати, него ће, евентуално, направити још већу контролу и појачати обезбеђење скупа. А страшно јесте зато што један архијереј позива, практично, на крвопролиће. Христос је за већи од овог повода рекао Петру „врати нож у корице“. По ономе колико ја знам о вери православној, ово што је рекао владика није у складу са Христовим учењем. А ни са „обичним“ чојством и јунаштвом. Јер употребљавати оружје против неког ко није наоружан нема везе ни са „обичном“ (нехришћанским) србским схватањем правила и морала при употреби оружја. А свакако таква владикина изјава даје великог повода и могућности за пљување по Цркви као тоталитарној, фанатизованој, човекомрзачкој „организацији“, које пљување би захтевало поприличан труд да се ваљано отклони. А ако би се, не дај Боже, каква пуцњава збила десила, онда нас не би опрала „ни Сава ни Дунав“. Не знам коме треба таква бламажа и дискредитација Цркве.
    Што се тиче твојих замерки УТП-у, нисам превише упознат са детаљима организације тих литија, нити ме они нешто много занимају. Знам шта је основна идеја, а то је да се изрази став већинске Србије да се европрајд не сматра пожељним и, уједно, скрене пажња (позове) свештеноначалије да заузме јасан став о томе и да делује у скаду са израженим ставом. И то је оно што је мени довољно. Имам утисак да ти мислиш да си „монополисао“ или „брендирао“ протест против световних и црквених власти и да имаш право одређивати „правила“ и начине протеста и отпора, а, последично, и дезавуисати оно што се не поклапа са твојим схватањем тог протеста/отпора. Можда грешим, али тако ми некако изгледа. Дакле, опет на делу она „класична“ прича о српској неслози и нетрпељивости према ономе што се не подудара у свему са нашим погледом на неку ствар. Да ли се ја слажем у свему са ставовима и мишљењем и деловањењм и Ранка Гојковића и свих удружења која су покренула ову акцију? Не слажем се, сигурно. У већој или мањој мери. Али постоје ситуације када је важно занемарити мање важне аспекте неког деловања, са којим аспектима се не слажемо, зарад оних важнијих, претежнијих, којима се могу постићи некакви циљеви. А ако мислиш да, ипак, има довољно разлога да не будеш учесник тог и таквог деловања, онда ми се као минимум коректног поступања намеће да не дезавуишеш прегнуће других добронамерних делатеља.
    Што се тиче самог контра-скупа 17. септембра, мислим да он има смисла једино ако би иза, тачније испред, њега стали патријарх, владике и свештенство, као што је било у Грузији. Без тога, без јасног „покровитеља“, тј. предводника, који би осмислио и артикулисао деловање и поредак једног мирног и одлучног контра-скупа, он ће се нужно претворити у хаотично и некоординисано деловање различитих група и групација, подложно и манипулисању убачених провокатора (којих ће сигурно бити) и сопственој узаврелој крви и жељи да се европрајд физички спречи. У таквој ситуацији потпуно је реално очекивати избијање чарки између „нас“ и „њих“ а потом и физичког насиља које може да ескалира до неслућених размера. То за мене нема смисла, и ја у томе нећу учествовати.

    2
    11
  30. @ Драган Славнић

    Нешто си ми, брате Драгане, контрадикторан. Најпре браниш позицију владике Никанора да се узме оружје у руке и употреби, и наводиш аргументе у виду деловања митрополита цетињских, проте Матеје, попа Ђујића у вези са Турцима, Немцима, Шиптарима, комунистима, па онда поистовећујеш то коришћење оружја са коришћењем истога на европрајду, јер нас и они нападају, па се нужно бранимо. И зато је оружје дозвољено и у тој борби. Па неће бити, брате Драгане. Прво коришћење оружја је био одговор на физичке нападе поменутих Турака и иних. Сви ти нападачи су носили оружје и ратовали физички са Србима, па је коришћење оружја од стране Срба сасвим јасно и легитимно. На европрајду је нешто друго у питању. Не ради се физичком нападу и, самим тим, употреба оружја, као одбрамбеног средства физичком рату, није прихватљива. (Говорим не узимајући у обзир хришћанске критеријуме и аспекте и оправданост/неоправданост коришћења оружја, који су још оштрији и ригорознији него обични, војнички). То што си урадио је обична замена теза. А ако мислиш да на идеолошки напад на неке важне тачке хришћанског морала и хришћанске истине вере (какав је ЛГБТ идеологија и пракса) треба одговорити оружјем, онда верујем да би у складу с тим било, зар не, бацати бомбе на секташке богомоље, будући да секташко учење напада и погубљује душу људску. И, такође, на објекте комунистичке партије за време „тврдог“ комунизма у Совјетском Савезу и његовим сателитским државама, па и у Југославији, јер се комунистичка идеологија свакако предано трудила да уништи Цркву и веру у Бога. То би било доследно размишљање. (Ако има некога да не разуме, да појасним да је све ово речено у циљу доказивања супротног, тј. да НЕ ТРЕБА користити оружје у наведеним ситуацијама). Дакле, нема ничега хришћанског у нападу оружјем на ненаоружаног човека, и нема ничег србског (ако се може посматрати мимо православља) у таквом чину, у смислу чојства и јунаштва.
    А контрадикторност твоја, коју поменух на почетку, састоји се нарочито у томе што после изнете похвале коришћењу оружја на европрајду, ти то забољављаш у наставку текста, па помињеш наоружаност иконама, крстовима, барјацима …на миран, достојанствен начин…без икаквог физичког насиља. Логично би било, и неконтрадикторно, да си говорио о ношењу оружја и његовој употреби. Али ето, драго ми је да си контрадикторан 🙂

    1
    14
  31. Брате Антоније, брат Родољуб ми олакша посао, рекао је суштину због које сам и ја лично и моје колеге из Породичног сабора, приступио/ли УТП-у, рачунајући да се по природи ствари пред оваквом пошасти очекује да се не ствара раздор међу људима који се боре да се поштује став већинске Србије. Кажеш, „нисам рекао да си ти удбаш“. Ја сам рекао „да мислим да није достојно човека који носи мантију износити такве тврдње за једну велику групу људи из УТП-а који могу слично рећи за себе као што ја рекох за себе“. Неозбиљно је и неодговорно да то што неко не жели да са Тобом проводи сате на улици у једној борби која је постала, како рекох, прилично аутистична, тумачити и чак ме оптуживати тиме да сам се „приклонио ћутању и тражењу благослова за своја дела од оних који су раскол започели и створили“… Није лепо своја предубеђења, која немају никавог додира са ставрношћу, износити на такав начин у виду оптужнице. Каква грижа савести због Критског сабора човече, ја сам не само у тексту него и у својој књизи објавио изузетно критичне текстове поводом Критског сабора о двојици епископа СПЦ, а Ти бунцаш, опрости на изразу, ово се другачије не може назвати, „о грижи савести због Критског сабора“. И како си само могао написати овакву одвратну реченицу: (извињавам се читаоцима због латинице, никад је не користим, него да не прекуцавам под температуром, користим копи-пејст) „I onda ste se fokusirali na gej paradu da se u sebi pokušate opravdati.“ кад одлично знаш да сам још пре десетак година био и на суду због организовања Крсног хода и Ти лично си тада долазио са адвокатом у суд? И на крају, што се тиче скандирања „Вучићу педеру“, стварно не знам да ли да више верујем твом писању или својим ушима. Нека Ти је Господ у помоћи…

    6
    12
  32. Za braću Rodoljube Rodoljuba i Ranka: odgovoriću narednih dana, sutra je 328-ma Litija Protiv Izdaje, prioriteti…

    16
    1
  33. О како су на корист ове друштвене мреже. Како се темељно истерују зечеви из шуме.
    Сваки зеко даје своје тумачење и јак разлог због кога се неће супротставити паради содомита док Богородичином градом буду носили иконе Светитеља на полним органима.

    Како еуРОБски педербал уз целонедељно оргијање по Београду (а и шире) може уопште да утиче на браћу тренутно у шуми?
    Па содомистима није занимљива шума, шта ће тамо?
    Пошто у плану и програму немају одлазак у шуму, не могу ни да угрозе, али баш ни на који начин, браћу тренутно одсутну из града.

    А сваки верујући Србин треба себи да постави само једно питање:
    Шта би на нашем месту урадио Господ, шта би урадили наш вечни архиепископ Свези Сава и Свети Кнез Лазар, шта би урадили Свети Владика Николај и Свети Ава Јустин, како би се понели Свети ђакон Авакум, Свети Вукашин Клепачки и сви србски Свети Мученици Христови без којих нас, овако недостојних, вером раслабљених, мусавих и килавих, данас не би ни било?
    Да ли су се они бавили мудровањима, тражењима изговора и оправдања? Да ли би они увежбавали крсне ходове и „саборно уједињени“ са обезбоженима писали дописе, апеле, петиције, молбе?

    Како радили, тако нам Бог помогао!

    15
    2
  34. @Родољуб Лазић

    Зашто Владика Никанор помиње оружије?
    Зато што содомитe не можеш приволети неоружаним средствима –
    МОЛБАМА, ПЕТИЦЈАМА, ПРЕКЛИЊАЊИМА, УБЕЂИВАЊИМА…,
    да одустану од своје намере силом оружија натурање њихове ЛГБТ
    диктатуре.
    Они немају оружије при себи, њихово оружије је у рукама окупационих
    плаћеника / “оружара“: Полиције, Жандармерије… – апарата присиле/,
    које порески обвезници плаћају, за ову прилику, цирка 40 милиона евра.
    Родољубе Лазићу,
    Ниси принципијелан!
    Осуђујеш Владику што помиње оружије, а жмуриш на то исто оружије у
    рукама “оружара“ содомита / Апарата присиле – Полиције, Жандармерије…/
    Родољубе Лазићу,
    ВИДИШ ТРУН/оружије/ У ОКУ ВЛАДИКЕ НИКАНОРА ,
    А НЕ ВИДИШ БАЛВАН /АРСЕНАЛ ОРУЖИЈА/ У ОКУ ПЛАЋЕНИХ
    ОРУЖАРА СОДОМИТА парама пореских обвезника, за насилно наметање
    ЛГБТ идеологије већини грађана Србије.
    Која секта силом оружија намеће своје учење у школама и јавно на улици ?
    Нема такве секте, осим секте СОДОМИТА!
    Родољубе Лазићу!
    Са комунистима имао лоше искуство – наметања идеологије силом оружија,
    па зар то није довољно да то не дозволимо и СОДИМИТИМА!
    Родољубе Лазићу!
    “Паметан човек се учи на сопственом искуству, а будала на туђем!“ –
    Св. Гаврило /Ургебадзе/ груизијски.
    Хајде да заједно не дозволимо себи такву грешку, ако се слажеш.
    Трудио сам се да не будем опширан, јер скоро видех/одслушах на ЈУТУБУ
    “Достојевски – Цитати Великог Мислиоца, а један од цитата каже:
    “Они који знају да говоре, говоре кратко.“

    9
    1
  35. Један братски поздрав и свим следбеницима/присталицама брата Антонија, који, видим, у приличном броју прате ову тему и својим негативним лајковима изражавају незадовољство оним што Ранко и ја пишемо. Наравно, свако на то има право. Али бих волео када би неко од њих у писаној форми објаснио шта конкретно замера Ранковим и мојим коментарима. Да ли је ствар можда у пристрасном, „навијачком“ начину размишљања или постоје неки аргументовани разлози за незадовољство. Нарочито бих волео да чујем неке контрааргументе у односу на мој став да позивање на употребу оружја у овој ситуацији нема везе ни са хришћанским етосом ни са чојством ни јунаштвом. Тако да, изволите, драги „дислајкери“, желим да чујем и и ваше образложење, не само „моћно“ – „не свиђа ми се“.

    5
    9
  36. Мислим да ће и овог пута бити оно “ тресла се гора , родио се миш „. Једини који су ме до сада разочарали били су Владика Никанор и Владика сремски Василије . Једино за њих двојицу мислим да нису екуменисти у СПЦ . Све остало је “ боранија“ , поготово, на жалост младе Владике . Е сада мислим да се поштовани Владика Никанор оправдао , за Василија видећемо . Што се маскараде накарада тиче мислим да ће све проћи као и раније – исто на жалост . Неће ту бити никакве пуцњаве и немира , реално нисмо ми народ као грузини а ни Г. Перић није Патријарх грузијски . Ни ми грузинима до колена , ни Перић Патријарху Илији до колена . Истини морамо погледати у очи . Нисмо ми више „онај народ “ Годинама се само дижу тензије пред наступ содомита , ми се издувамо по порталима и ТРТ . Власт не сме да откаже скуп због проклетих западних амбасадора који ће похрлити као сумашедши а од народа више ништа не очекујем . Ужасно смо пали . Е сад , скоро се чух са пријатељем из Канаде и наравно причасмо о овој теми . Рекао ми је нешто занимљиво . Каже ви сте луд народ , ми смо то у Канади решили на фин начин . Мислим се , можда смо и ми могли а протраћили смо колико година на јалове приче и покушаје . Видели смо да ово мора да буде и да смо неспособни да то решимо . Елем , каже ми он , ми смо то решили за неколико година и то овако : хоћете параду , добро , испостављамо вам рачун . Затварање улица и саобраћаја по сату износи 50.000 долара , полиција се плаћа по сату …долара , прековремено је три пута скупље , чишћење улица кошта …. долара , посета школи по особи кошта ….долара , смештај у хотелима по особи … долара итд , итд . Прве године су платили , каже , јер су то обично особе без породица и имају пара . Следеће год. су платили , али им баш није било право . Треће године су нашли спонзоре . Четврте год. ни спонзорима није баш било до бацања пара . Пете године нигде никога . Без препуцавања , без туча , без тензија решили се беде . Да ли смо и ми могли овако ? Нисмо , јер ми дозвољавамо нашој власти оно што ни један Канађанин не би дозволио , а то је да ради са нашим парама шта хоће . Они од наших пара плаћају полицију , чистаче улица и ништа живо не наплаћују од содомита за наш буџет . Зато – за све је крива ова , а наравно и предходна власт које све намерно раде да дигну тензије и облате образ овом јадном народу који више и не зна да ли је народ или машина за прераду хране .

    19
    1
  37. @ Драган Славнић
    Брате Драгане, видим да си у комуникацији прешао на опетовано, да не кажем опомињуће, готово претеће, „прозивање“ моје маленкости пуним именом и презименом. Нисам више „брат Родољуб“ него (слушај бре ти) „Родољубе Лазићу.“ Надам се да то није знак неке озбиљне нетрпељивости, него резултат тренутног афекта. (Узгред, у брзини и афекту, пишеш доследно „оружије“ уместо исправно „оружје“).
    Нешто си побркао, а нешто и не говориш исправно. Идеологија ЛГБТ се не намеће оружјем, и то се не ради на улици. Улица је само најуочљивија манифестација, више нека врста маркетинга. Та идеологија се намеће кроз институције система, почев од Скупштине па до школских уџбеника. На разним нивоима и на разне начине. Годинама уназад. Али се то слабо запажа, пролази „испод радара“ друштва у целини. То и јесте вешта превара, да се сви „лепимо“ за прајд „параде“ као главну ствар и борбу против параде видимо као бити или не бити, а губимо из вида да је њихова борба многострука и главим током кроз интитуције система,.
    Што се тиче полиције, она је ту да би спречила нереде и угрожавање живота и имовине на сваком одобреном скупу. А и овај о којем говоримо је, хтели или (нарочито) не хтели ипак одобрен, штавише промовисан.од власти Али полиција тамо не користи оружје да би спречила нереде, постоје друга средства и начини. Пендреци и штитови и сузавци нису оружје или бар не оно оружје (у ужем смилу) о којем говори влсдика Никанор . При чему он није рекао да би га користио против полиције него против ЛГБТ припадника. Иначе то твоје „обједињавање“ полиције са оружјем и ЛГБТ парадера, па су онда ЛГБТ наоружани, јесте опет твој омиљени метод у полемици – замена теза. Ма колико ти изводио мисаону акробатику, парадери неће носити оружје, а оружје које помиње владика је намењено да се користи према њима. Разумем да си у проблему и да увиђаш како је и нечојствено и нејуначки, а нарочито нехришћански, пуцати на некога ко није наоружан, те да зато очајнички покушаваш да полемичарским „шибицарењем“ и заменом теза изједначиш поливцију (са оружјем) и њих без оружја и тако оправдаш наше коришћење оружја против њих. Предлажем ти да покушаш да ствари видиш онаквима какве јесу и да не бежиш у полемичарске трикове..
    И сада, после твог другог коментара, опет контрадикција – сада више не помињеш мирне литије, без мржње и насиља, Сада си опет на становишту да се залажеш за коришћење оружја против ЛГБТ Било би лепо да се определиш за шта си од тог двога. А не и за једно и за друго, јер је то у полемици неозбиљно.

    7
    6
  38. Како ствари иду намеће се нека верзија следећег сценарија.

    Као прво, за претпоставити је да ће наступ Вл.Никанора бити искоришћен против интереса Цркве. Његова „ад хок“ беседа (ми) личи на аутогол јер није смео помињати „оружје“ — зато што је наше оружје крст, молитва, литије.

    С друге стране, Вл,Никанор је био владика у Далмацији за време ужаса 91-95 тако да га није тешко разумети кад се реферише на претке содомиткиње/првоминистарке.

    Како год, црквени врх као целина је ухваћен у глобалистичку замку и не зна на коју ће страну. За сада једино у Грузији и Русији је на делу артикулисан начин суочавања сa овом наметнутом пошашћу. Да ли је могуће да после два миленијума треба неки нови Свети Павле да ово разреши, на нивоу Цркве?….

    11
  39. @Родољуб Лазић

    “Нисам више „брат Родољуб“ него (слушај бре ти) „Родољубе Лазићу.“

    Ово у загради написано нисам рекао, већ ми искледнчко-истраживачки
    подмећеш?!
    Шта ти то треба?

    Шта каже Христос у Јеванђељу апостолу Петру?
    Каже: “Ко се ножа маши од ножа ће погинути!
    А, шта каже другом приликом, свима присутнима, када је било
    јасно свима да иде на распеће?
    Каже: “Сада, ко има две хаљине, нека прода једну и купи нож“
    Растумачи ово, Брате Родољубе?
    Да није и Христос, следећи твој иследничко-истражни резон,
    направио “ЗАМЕНУ ТЕЗА“, или био “КОНТРАДИКТОРАН“?
    Растумачи, својим речима, цитирањем или препричавањем
    казивања некога од Светих Отаца.
    Ја се опредељујем за ову друго казивање, а Ти, Брате
    Родољубе, гукни!
    Приговарш ми да замењујем тезе, само зато што не добијаш
    жељене одгворе на твоја “иследно-истражна“ питања?
    Имам ли ја слобду мишљења и изражавања, ако ми допустиш?
    Ти стално постављаш некоме питања и тражиш “аргументован“
    одговор, а када га не добијеш, не запиташ се зашто га нема?
    Правилан и исправан одговор ћеш добити само када поставиш
    исправно и правилно питање.
    Отуда толики “дислајкови“!

    Овим Прајдом су нападнута наша деца наши /нај/ближњи и
    наши /нај/пријатељи, а Христос каже:
    “Нема веће љубави до да живот свој положиш за пријатеље
    своје!“
    Ја се, у овом случају, опредељујем за своју децу, децу својих
    ближњих, а Ти, Брате Родољубе како ти је воља.
    И, како видиш, и Твоје и моје је по Јеванђељу!
    Није Владика Никанор инспирација за оружије, многима је то
    у глави поодавно, јер је скотизам који се намеће силом
    принуде државног апарата дошао до краја.
    Зар није ово ситуација као у време ПОЧЕТКА БУНЕ ПРОТИВ
    ДАХИЈА?
    Савремене дахије, су у овом тренутку, содомити и они који их
    силом принуде, противно вољи народа, подржавају.
    Да се подсетимо ове епске народне песме коју скотови
    хоће да избаце из школских програма /уопште епску народну
    поезиј/:
    http://srbiubih.com/pocetak-bune-protiv-dahija/

    10
  40. И једно питање за владику и све вас који сте за употребу оружја против оних који га немају уз себе у исто време када и ви. Да ли сте свесни да ваша употреба оружја даје право њима да га и они на исти начин користе протих ненаоружаних хришћана? Да ли је то вама у реду? Како бисте оспорили њима право да исто то ураде? Господ лепо каже: „ко се мача лати, од мача ће и погинути“.

    3
    12
  41. Само да не помену оружје, сад ће то сатанисти да користе до изнемоглости, не само против њега. И не само сатанисти, него и црквени либерали… Владика је шећераш и понело га је на жалост… Чини ми се да је покојни Кијук говорио да шећераши не треба да држе говоре него да их читају, јер кад их „понесе“ не могу се исконтролисати…

    2
    11
  42. Biće od ovih, što bi da pišu peticije i što se bore na kulturan civilizovan način, kao i do sada, jedno veliko ništa. Uvek će da nadju neko opravdanje i razloge za svoje kilavo delovanje.Te Anthony ovakav te ovaj poziva na oružje, a oni nas kad biju koronom, policijom, vakcinama, ne gledaju da li će ispasti fanatici i ukaljati ugled. Stvar je u tome što nisu spremni na žrtvu, hteli bi da se bore ali da im ne zafali dlaka sa glave.

    16
    2
  43. @ Драган Славнић

    „Ово у загради написано нисам рекао, већ ми искледнчко-истраживачки
    подмећеш?!
    Шта ти то треба?“.
    Нико није ни рекао да су то твоје речи. То што сам их ставио у заграду јасно показује да нису твоје Оне су мој осећај, оно што осећам иза твог четири пута поновљеног, „Родољубе Лазићу“, тј. ту озбиљну нетрпељивост која бије иза четири пута поновљеног имена. То нема никакве везе са било чиме иследничким, не знам ни шта би значило то „иследничко-истраживачки“. Али нема ни везе.

    „Шта каже Христос у Јеванђељу апостолу Петру?
    Каже: “Ко се ножа маши од ножа ће погинути!
    А, шта каже другом приликом, свима присутнима, када је било
    јасно свима да иде на распеће?
    Каже: “Сада, ко има две хаљине, нека прода једну и купи нож“
    Растумачи ово, Брате Родољубе?“

    Свакако да има други смисао од онога који ти придајеш или прижљкујеш. Да је то смисао, Христос не би рекао ап. Петру „Врати нож у корице, ко се ножа лати, од ножа ће и погинути“, нити би ап. Јакову и Јовану, коју су хтели да сведу огањ с неба и побију људе који нису хтели да их приме, рекао да не знају каквог су они духа, јер Син Божји није дошао да убија људе који му се противе и не прихватају га. Нити би рекао,“ ко те удари по једном образу, окренои му и други“. И много тога другог. Да је смисао тај који ти прижељкујеш, он би и у свим горе наведеним примерима говорио другачије, свакако најпре Петру када се латио ножа. Рекао би, на пример и Јовану – тако је Јоване, сведи огањ, свако ко Мене одбацује, заслужио је смрт. Нико од светих Отаца није ово место схватио и протумачио на твој начин, изволи па се увери и сам. Све које сам прочитао (Василије Велики, Јефрем Сиријски, Златоуст, Кирил Александријски, Максим Исповедник, Теофилакт Охридски, Амвросије Милански и други, придају преносна значења. Ево нпр. Златоусти:
    „Что это значит? Не вооружает ли учеников Тот, который сказал: «кто ударит тебя в правую щеку твою, обрати к нему и другую» (Мф. 5:39)? Тот, который заповедал благословлять злословящих, терпеть оскорбления, молиться за гонителей, потом вооружает учеников, и притом одним мечом? И какой был в этом смысл? Если бы непременно нужно было вооружить, то надлежало бы снабдить не одним только мечом, но и щитом, и шлемом, и латами. Подлинно, если бы Он намеревался устроить это по-человечески, то кому не показалось бы смешным такое повеление? В самом деле, хотя бы они взяли бесчисленное множество такого оружия, и тогда одиннадцать человек, что значили бы пред такими нападениями и кознями стольких племен, властителей, городов и народов? Могли ли бы они выслушать голос ржущего коня? Не пришли ли бы они в ужас при одном виде войска, будучи воспитаны на озерах и реках и малых ладьях? Для чего же Он говорит это? Для того, чтобы указать на козни иудеев и на то, что они намереваются схватить Его. Но ясно Он не хотел сказать этого, а сказал прикровенно, чтобы опять не смутить их.“.
    А ти можда пронађеш нешто друго. Кад пронађеш, јави.

    „Ја се, у овом случају, опредељујем за своју децу, децу својих
    ближњих, а Ти, Брате Родољубе како ти је воља.
    И, како видиш, и Твоје и моје је по Јеванђељу!“

    Па добро, ваљда си се најзад одлучио на коју ћеш страну – значи са оружјем против ненаоружаних људи, а не за мирне молитвене литије без физичког насиља. Претпостављам да си урачунао и могућност да и на другој страни има таквих као ти, који ће користити оружје против ненаоружаних људи? Јер управо то и значи опомена – ко се ножа лати, од ножа ће и страдати. Ако се латиш пиштоља, очекуј да се и други лати. Нека нам је Бог у помоћ са таквом хришћанском логиком и ревношћу.

    1
    6
  44. Само неколико примера (има их још у десетинама мојих и ауторских текстова и превода са руског) како ме је „гризла савест због Критске јереси“ како рече монах-немонах Антоније и какав је мој однос и према том лжесабору и према екуменизму и према источном папизму… Неки од њих пренети су и на СС:
    https://slobodnahercegovina.com/verski-fanatizam-ili-izdaja-svetih-otaca/
    http://sabornik.rs/index.php/kolona-urednika/1470-episkopmaksimodusevljenipristalicavartolomeja
    http://sabornik.rs/index.php/kolona-urednika/1521-zastoatanasijebranimaksima
    http://sabornik.rs/index.php/kolona-urednika/1521-zastoatanasijebranimaksima

  45. Праштај брате Ранко али отац Антоније има благослов оца Јоила и то није никаква тајна . А што се тиче прозивања , зар није сестра која је гостовала у Ћирилици пре неколико недеља рекла да сваки онај који не дође на ваше литије тај и није Србин. Узгред та сестра има два презимена

    13
  46. Одговор на „Debela hladovina“
    Ево решења, наоштримо латиничне оловке и сви у ДЕБЕЛУ ХЛАДОВИНУ да пљујемо на оне који се уистину жртвују у борби против еуросодома…

    1
    13
  47. @ G Ranko, ko je pokojni Kijuk Koji je dao diagnosis da secerasi ne trebaju da drze govore. Nisam seceras, vec me interesuje. Ovo monah /ne monah . Iz vaseg pisanja, rekao vam je neki veliki duhovnik . Da Li je tajna koji duhovnik? Zbunjujuce za mene. U Catacomb crkvi u Sovjetskom Savezu , nisu imali manastire, ziveli ko je gde stigao. Da li su oni bili monasi/nemonasi?

    6
    1
  48. Зашто Христос саветује и упућје своје ученике да продају хаљину
    и купе нож?
    На то ниси одговорио?!
    Можда зато, што даље каже: “ Устаће брат на брата и предаће
    га на смрт и предаће син оца и отац сина, и устаће деца на
    родитеље своје и побиће их.“
    Док је био на земљи, у Очевој мисији спасења рода људског,
    није се смело ничим омести испуњење Очеве воље –
    Синовљеве добровољне жртве за спасење рода људског.
    Употреба ножа од стране Петра, или захтев апостола Јована и
    Јакова о силаску огња на самрјанско село које није указало
    гостопримство Христу на путу за Јерусалим , био би ЧИН
    присилног наметања Христовог учења, а не чин слободне воље
    оних којима је Христос проповедао и учио их.
    Бог се никоме не намеће силом, а чин Петра и Јакова би била
    само брутална сила, сила приморавња, да се прихвати
    Христово учење, а не да Му се /као сину Божијем/ слободном
    вољом приступи.
    Док је био на Земљи, крв људска није смела да се пролије, а Он
    или уечници Њгови оптуже, пре него се пролије Његова
    /Христова / крв – принесе Њгова Крсна жртва – за спасење рода
    људског.
    Тек када је Његова жртва постала очигледна, непосредно пре
    распећа, следи Христов савет да продају хаљину у купе нож.

    Дакле, још једном поновљено питање: Зашто Христс саветује
    и упућује своје ученике да, ко нема нож, прода хаљину своју и
    купи нож?
    То није била куповина ради колеције ножевам, већ за одбрану.

    Но, све ће се решити по Јеванђељу, са или без оружија, јер
    су се кроз иступање два Архијереја – Епископа Фотија, у
    блажем тону и Епископа Никаонора у строжијем тону остварују,
    овде, пред нашим очима, Јеванђелске речи:
    “Ако се су два на земљи сложе учему им год драго и узмоле
    се мом Оцу небеском, и не посумњају у сцима својм,
    биће им по речи њиховој“
    “Где су два или три у име Моје, тамо сам и Ја (Христос) са/међу
    њима!“
    Верујмо и надјмо се, и помоћ Божија свакако стиже, ни по Родољубу,
    ни по Драгану – “Ни по бабу ни по стричевима, већ по правди Бога
    истинтиога“.

  49. Saffron@ Ево га још један латиничар, не зна ко је Кијук, а хтео би да држи предавања. Боље да сте остали на дислајковању…

    3
    8
  50. „Зашто Христос саветује и упућје своје ученике да продају хаљину
    и купе нож?
    На то ниси одговорио?!“
    Одговорио сам ти, само што ти не желиш да чујеш. Ниједан свети Отац који тумачи то место није га протумачио на твој начин, навео сам њих седам-осам. Сви говоре о пренесеном смислу, о искушењима која апостоле чекају после Христове смрти и васкрсења. Цитирао сам ти и Златоуста конкретно. Ако не знаш руски, снађи се некако па прочитај.

    „Тек када је Његова жртва постала очигледна, непосредно пре
    распећа, следи Христов савет да продају хаљину у купе нож.

    Дакле, још једном поновљено питање: Зашто Христс саветује
    и упућује своје ученике да, ко нема нож, прода хаљину своју и
    купи нож?
    То није била куповина ради колеције ножевам, већ за одбрану.“

    Један мали проблем – Христоове речи Петру да врати нож у корице биле су ПОСЛЕ Његових речи да купе нож. Да је било обрнуто, да је речи о куповини ножа изговорио након оних речених Петру, можда би могло да опстане твоје тумачење. Које, понављам, нисам нашаио ни код једног Светог Оца. А ти своју причу слободно причај, ко хоће нек ти поклони поверење.
    Занимљиво је како помно бележиш места за које мислиш да ти нисам одговорио, а своје неодговоре забашурујеш.
    На пример, одговор на питање имају ли и они право да на исти начин узврате нама, пуцањем по ненаоружаним хришћанима? Посматрано са неког уобичајеног људског аспекта. Са каквим ћеш правом негодовати ако они себи дају то право, као што си га и ти дао себи?

    2
    5
  51. Преостало је још неколико сати до почетка Госпојинског поста и заиста немам намеру да у тим покајним данима водим било какву полемику. Трудио сам се да будем искрен како у писању, тако и у одговорима, можда некада преоштар, ако сам некога увредио извињавам се, није било свесно. Свако има право на своје мишљење, сви ми ћемо одговарати за своја дела и речи. Од Бога желим свим учесницима у дискусији срећан и богоугодан почетак Госпојинског поста…

    3
    2
  52. @ g. Ranko, ja sam vas ucitivo zapitala . Vi ste mi nasli mane . Hriscanski nema sta. Nemate odgovor. .

    6
    1
  53. @Родољуб Лазић

    Апостол Петар није смео да употреби нож /у буквалном, не
    пренесеном значењу/, као ни да огањ са неба / у буквалном, не
    пренесеном значењу/ спали негостољубиве Самарјане (због њихове
    негостољубивости), на тражење апостола Јована и Јакова, због
    пророчких речи Пророка Исаије, које наводи јеванђелист Матеј,
    гл. 12., стих
    17. – Да се збуде што је казао Исајија пророк говорећи:
    18….;
    19. – Неће се свађати ни викати, нити ће ко чути по распутицама
    гласа његова.
    20. – Трске стучене неће преломити и свјетила што тиња неће
    угасити докле не доведе правду до побједе.
    21. – У његово име уздаће се народи.

    Употреба ножа и свођење огња са неба осујетило би, противуречило
    би речима пророка Исајије, осујетило би вољу Очеву, добровољно
    прихватање Христове Крсне жртве, и уместо Спаситеља света,
    Христос би био само један од револуционара у датом тренутку
    Историје.
    Наравно, то је било немогуће јер је Он БогоЧовек, а БогоЧовек не
    може никада бити виновник за било чије повређивање или смрт.
    Дакле, то је била воља Очева, Божија, а Божија се не пориче и нико и
    ништа је не може омести, а увек је само и само на добро – на спасење
    рода људског у вечности, вечној вечности.
    То се није смело учинити, и зато је тако жустро одговорио Христос
    Петру, Јовану и Јакову.

    Разумео сам смисао пренесеног, фигуративног тумачења Св. Јована
    Златоустог, али то се односи само на духовно узрасле у вери, а на
    обичне смртнике је то недостижно, очигледно по рекацији Петра,
    Јована и Јакова, као обичник смртника, који још не примише
    Духа Светога.
    У те смртнике убрајам и себе, који се не би либио да у самодбрани,
    “нужној одбрани“, искористи нож и свако друго оружије.
    Поготову, ако би то био напад на породицу /“Домаћу Цркву“/,
    спремн сам да положим и живот.
    И не само то.
    Ако би ме неко ударио по десном образу, не бих окренуо други
    /да ме удари, а то и не пише у Јеванђељу, а “подразумева се“?!/,
    већ бих одреаговао по слабости као и сваки смртник – ударио
    бих ја њега, онако како је и Свети Никола учинио јеретику
    Арију.!
    После учињеног дела бих се покајао, искрено, и за то
    добио опроштај, али сам, пре тога, заштио своје
    најпријатељскије пријатеље по духу и сроднике по крви –
    моју породицу, моју Домаћу Цркву.
    Не могу, а то се од породичних људи и не очекује, да живе
    по монашким правилима.
    Преузумање на себе већих подвига, од својих психофизичких
    могућности, слови као КУШАЊЕ “ОДОЗГО“, по речима
    Старца Клеопе и Старца Арсенија Папчока, свакако
    преузето из учења и искутва Отаца ранијих векова.
    Покушај живљења као мирјанин по монашким правилима је
    управо то – кушање “одозго“.

    Употреба оружија не подразумева његову употребу у
    дословном/буквалном смислу, и ту се може увести
    “пренесено“ занчење.
    Рецимо: пуцањ увис, само да се неко опомене, заплаши, зар не?
    То је правило важи у војсци, у стражарској служби, осим
    ако се ради о “мртвој стражи“, где се пуца без икаквог упозорења.

    “На пример, одговор на питање имају ли и они право да на исти
    начин узврате нама, пуцањем по ненаоружаним хришћанима?“

    Имају “право“ ако су болесни, а јесу, али зато немају оружије код
    себе!
    “Њихово“ оружије је код полиције, што значи да би полиција имала
    “право“ да пуца на неноружане хришћане и све друге
    вероисповести, атеисте,гностике, агностике, пагане… који би били
    у маси протестаната.
    Али, полиција то неће урадити, јер није болесна као они које штите.

    6
    1
  54. @Родољуб Лазић
    Кориснка информација за све коментаторе:

    Др Борислав Антонијевић текст
    Vidim digla se velika frka oko govora časnog vladike Nikanora, pa rekoh,
    ček da i ja kažem koju, da se ipak zna na kojoj sam strani.
    Kao lekar moram da prihvatim novu klasifikaciju u medicini po kojoj
    homoseksualnost ne spada u seksualne devijacije.
    Da imam moć i vlast to bi vazda bilo i ostalo ono što jeste, seksualna
    devijantnost.
    Ali , hajde kad se mora neka bude da je to „normalno“.
    Po pravoslavlju, a ja sam vernik to je greh i zove se sodomija.
    Ako Njegova Svetost Patrijarh Srpski Porfirije iz nekih taktičkih razloga ne
    želi da se izjasni ili ne sme o Paradi ponosa, onda je to svakako neko
    morao da učini u ime Srpske Pravoslavne Crkve.
    I hvala njegovom Preosveštenstvu vladici Nikanoru što je na sebe
    preuzeo tu svetu dužnost odbrane pravoslavlja od skrnavljenja i
    zauzeo jasan i nedvosmislen stav.
    Država možda mora da dozvoli, ali Crkva mora da se protivi.
    Meni kao čoveku nije jasno uopšte čemu uopšte paradiranje, a
    posebno u posebno rizičnoj epidemiološkoj situaciji.
    Nas je ova vlast držala zatvorene danonoćno u kućama na početku
    epidemije, a u momentu kad vlada kovid, majmunske boginje, kroz
    našu zemlju treba da defiluje 200 000 potencijalno zaraznih sidom,
    kovidom i ko zna čime još.
    Gde su sad epidemiolozi i struka.
    Zar jedini Nikanor vidi kolika je ovo opasnost?
    Zašto smo svi toliko licemerni i pravimo se blesavi kao da ne vidimo
    nikakvu opasnost u paradi koja sledi?
    Preuzeto sa fb stranice dr Vesne Pantelic Vukadinovic
    13.08.2022.g.

    13
    1
  55. “Геј параде су један од инструмената за мирнодопско разбијање Србије
    14. августа 2022.

    Када кажете нешто против Европрајда, власт се осећа увређеном и
    униженом. Јер, то је она власт која сматра да треба мењати свест Срба.

    Србија се спремала за „љубавни понос“Parada ponosa

    Фамозна прича о томе како је једна од америчких асоцијација
    психијатара скинула хомосексуалност са списка болести 1973.
    се често користи као аргумент. То би било исто као када би неко
    ново удружење географа прогласило земљу коцкастом и цео свет
    ту „чињеницу” морао да прихвати. Уосталом, у ICD-9 систему, који
    је претходио данас важећем ICD-10, хомосексуалност је била
    забележена као психијатријска дијагноза (Видети: Ahim Haug,
    Mala knjiga o duši – Vodič kroz našu psihu i njena oboljenja, стр. 61).

    „Демократе“ и „напредњаци“ су, једноставно, дозволиле да Србија
    буде окупирана, опљачкана и понижена. У процесима транзиције,
    приватизације и регионализације, Срби су након уништавања
    инфраструктуре, током агресије НАТО-а у 1999. години, сатанизовани,
    продани, обесправљени и осрамоћени. Србски необразовани
    мамонисти из Демократске и Напредњачке странке, продали су и
    економски уништили Србију за „шаку долара“, уз помоћ Светске
    банке и Међународног монетарног фонда посредством њихове
    испоставе у Србији – странке Г17+ и финансијских саветника које
    су они одредили. Зар неко може да заборави саветнике
    напредњака: Алфред Гузенбауер, италијан Франко Фратини,
    француз Доминик Строс Кан, Енглез Ентони Блер… Видети:
    Мирјана Анђелковић Лукић, Отворене вене Србије, стр. 280).

    https://vaseljenska.net/2022/08/14/gej-parade-su-jedan-od-instrumenata-za-mirnodopsko-razbijanje-srbije/
    …Светоѕар Радишић

  56. @Родољуб Лазић

    Веома је индикативна Ваша усредсређеност на део проповеди владике Никанора у којој како кажете, позива на крвопролиће и да његове речи нису у складу са Христовим учењем.
    Да ли сте можда размишљали да се придружите кривичној пријави против владике због говора мржње и хушкачког наратива усмерених против ЛГБТ грађанки и грађана?
    Размишљате ли да предложите Светом Архијерејском Сабору да казни владику удаљавањем са катедре, пензионисањем или изрицањем епитимије?

    Ко не чује сузе владике Никанора, нек види његово оружје!

    15
    1
  57. Монах немонах Антоније
    брату Родољубу Лазићу а може и брату Танку Гојковићу који се са поменутим у свему слаже

    Мало касним, а не умем ни да пишем овде, те ми нестане написано те објави нешто недовршено, али ајд да пробамо још једном…
    Помаже Бог свима. Брате Родољубе, ми све гледамо из свог угла, из недовољно покајаног срца, стога и нема расуђивања и слоге… Стога се у свему треба позивати на Оце. Рецимо, владика Милутин је био одушевљен што се одазивам на монах немонах, монах по завету а никакав на делу, уосталом тако је себе називао један Свети. Међутим ја не користим стога тај назив већ поручујем вернима да није битно да ли ме сматрају монахом или размонашеним, легалним или не, онима који знају да монах који није избачен из Цркве као јеретик или расколник не може бити одвојен само од завета монаштва,то никад постојало није, а да они који верују да сам црквено исправно размонашен имају овај други назив. Потом си брате Родољубе критиковао изјаву владике Никанора, који је симболично драматизовао своју поруку да би схватили озбиљност да је Господ због ширења те саблазни сатро Содом, Помпеју… Онда кажеш да се употреба оружја супротни речима Христовим- које ти сам себи тумачиш, а потом кад треба да одговориш брату Драгану за погрешно тумачење његовог цитата онда се позиваш на Свете ове које си малопре заборавио. Дух Свети води Цркву, Свака порука Светог писма,кажу Свети, има трослојну поруку, из истог Јеванђеља Христовог је и порука врати нож али и непријатеља свога воли,Божијег непријатеља се гнушај а непријатеље Отаџбине сатири. Ово овде је разговор како би сачували истинску побожност, ни маловерну а ни фарисејску, стога све по Светима. Немам намеру да поучавају али треба наћи тумачење тих речи Господњих Петру, Петру на кога још није сишла Сила Господња, Петру који би да спречи Христа на путу због кога је и дошао, Петру који се поред свих виђених чуда узда у своје руке и дела. Господ је рекао Апостолима да сад не могу све носити али кад дође Дух Он ће их свему научити. Тако да је крајње неприкладно цитирати речи Господње већ треба тражити тумачење Свети, а да имамо чисто срце ни то не би требало, али то је предубоком за нас. Онда кажеш да сам монополисао скуп и да безразложно подмеће клипове у точкове Уједињеним УТП организаторима. Лагао бих кад бих оћутао да ми није свеједно да људи црквени као ви изабирате сједињење са доказаним полицијским организаторима а да Православне Литије које сваком речју истрајно црквоградитељно светоче, заобилазите као киша око Крагујевца, притом још оно што сведочи о грубо називате аутистичним. Знате, нисмо ми само сад остали сами и малобројни, већ и кад је требало протестовали против утаначеног тада довођења Војтиле, па кад се обострано правио раскол у Цркви у рашко-призренског, па код потопљене Грачанице. Дакле, не ради се овде о заводљивим спотачињању организатора (од којих је изјава владике Никанора главни подстицала да се изађе и сада и 17ог), већ о дебелом искуству које ће отрпети да ме сада прозовете искључивим и остало, ради утехе да сам вас на време упозорио на опасност. Верни народ је дошао сада када није ни опасност а ни најбоље време,кажем искључиво због владике Никанора чију конкретност поруке за потребом борбе против издаје је народ препознао, и сада је Господ дао оружије и стога огромна одговорност на,по плану програма види се- кењкавим организаторима(e сад што сам рекао кењкавим, добро, јер ту има и Удбе која заводи и замајава),шта ћете са тим оружијем учинити. Стога свега, бојим се да ће вас до 17ог бити све мање, а кад је главно потребно никога. Илити хоће ли ове многобројне Литије молитвом спречити параду- Неће. А знате зашто сам сигуран, зато што је овде Косовски бој против издаје у току, молитвом се припрема за бој а треба и тело да посведочи да душа Тог ма искрене молитвене намере. А то да има смисла 17ог само ако изађе свештенство, да ће нечим више разјарити полицију да се боље спреми… То је све последица жеље да без жртве нешто тријумфално извојујемо и то није у духу Светих Отаца. Свако исповеда Христа Бога против лажи и издаје самостално и добровољно. Причао сам скоро како старац Пајсије говори како је неки човек скочио на неког грмља који није престајао да хули на Име Господње, напао га добио батине и старац га назива исповедником вере. Свете монахиње у Цариграду негда нападну на војнике који су скидали икону Христову са градског врата, оборе их и ,чини ми се, намртво испребијају- потом буду ухваћене и мучене и то Дух Свети у Цркви Посвети. Мислим да је Света Теодосија цариградска и остале с њом (занимљиво, није ишла да пита игуманију за благослов да брани икону Христову). Сву одговорност за одржавање или не геј параде срама пада на организаторе. Да сам у којим сновима и ја учествовао у организацији било ни море полиције, а 17ог можда и НАТО да помогне да одржи систем. То не значи да бих ишао на крвопролиће већ јер само полиција овде добро пази шта на суботњим Литијама причамо. Ово је молитва а и битка за опстанак народа под углом невиђене издаје и био лошко духовног геноцида. Хапшењем,у понедељак на 30 дана,брата Срђана Жунића који човек није дубље у вери али чији пример може поставити многе верне, Полиција јасно ставља до знања да ће параде срама пошто-пото бити. Не плаши се Вучићи молитвеног народа, него молитвено исповедног који опомиње па проклиње и спречава домаће издајнике. А овај човек је ухапшен само стога што је задње изјавио да ће 17ог бити тамо где Антоније каже, с пошто човек доста шире добацује на друштвеним мрежама – довољан аларм за полицију да га спречи да ништа не објављује до тад. Нама треба средина између непобожности и препобожности, између оних који би да реше све сопственим рукама и оружјем и оних који би све да реше молитвом и политички коректним шетњама. Јер из часа у час народ нам свакојако страда под све јачим стегама антихришћанске геноцидне окупације. Није Литија ради Литије већ ради спречавања саблазни и издаје. Дакле, не да дотерујете појце на Литији и боље озвучење, већ да видите да вам народ говори да је догорело до ноката и све те молитвене трасе су уске све вас вуче на два широка градска места или испред Скупштине или испред Храма Светог Саве. Лажна побожност ће вас наговарати да изаберете Храм а стварна испред Скупштине и Вучићија. Али ајмо искрено, ко ће скорије разумети о чему причам. Рећићете Светом Сави довели смо ти народ молитвени, а шта ако вам Он рече што сте га овде довели ово је место молитве а време је боја против саблазни и издаје, требали сте одавде па колико смете пред онима који су на срамоту вашу допуштено да трују народ мој. Похвалио вас је и велеиздајник Вучићи, никад већи скуп, али миран, бесциљан, а на намере и програм окупације то ни најмање не утиче. Ако избаците из говора оружије онда ћете видети да највећи подстицала претходне Литије, Владика Никанор, вас фокусира на главни дан и спречавање уз Божију помоћ, а ако се о то оглушите, не дај Боже, кренућете у смеру лицемера и фарисеја, тако да ћете се још теже споразумевати са великим грешницима у Цркви, никакав сам први пример ја.

    9
    2

Оставите коментар