Далас: Полиција избацила трудницу из римокатоличке цркве јер није носила маску

На снимку с мобилног телефона види се кад мајка једногодишњег дјетета и трудница пита какав је прекршај  учинила, на шта јој полиција одговара да је „ушла на туђи посјед и реметила пословање“

Фото: Дејли пост

(Conservatives Army, 30. 3. 2021)

Дердр Херстон, римокатолкиња, мајка једногодишњег дјетета и трудница, изведена је из римокатоличке цркве у Даласу током мисе под пријетњом хапшењем јер није носила маску, извјештава CBS DFW.

Херстонова каже да јој је у сред мисе пришао парох и рекао да ће позвати полицију ако не стави маску.

Херстонова каже да јој је један од троје полицијских службеника рекао да ће јој „ставити лисице“ ако не изађе из цркве.

„Хапсите ме?“ питала је Херстонова.

„Не, али ако не будете слушали, хоћемо“, одговорила је полицајка.

На снимку с мобилног телефона види се кад Херстонова пита какав прекршај је учинила, на шта јој полиција одговара да је „ушла на туђи посјед и реметила пословање“.

Црква Свете Тројице огласила се двије седмице послије догађаја, и два дана пошто је снимак постављен на Јутјуб. У изјави се каже да Херстонова није ухапшена нити јој је уручена казна, већ да је само добила упозорење да је неовлашћено ушла на туђи посјед. Уз то, наводи се да је парох захтијевао да се носе маске из бриге за здравље и добробит свих вјерника.

Херстонова и њен супруг изјавили су да то није истина, већ да су маске биле само препорука.

С енглеског посрбило, скратило и приредило: Стање ствари



Categories: Посрбљено

Tags: , , ,

1 reply

  1. Трудница, мајка једногодишљег детета, у цркви „неовлашћено ушла на туђи посјед“?

    „Изведена је из римокатоличке цркве у Даласу током мисе под пријетњом хапшењем“, пријавио је парох?

    Да ли би за неовлашћен улаз у посед била оптужена да је припадница БЛМ покрета или неког другог тамошњег пандана Жена у црном?

    Можда је у вези ситуације са „туђим поседом“ ипак најбоље консултовати неког од овдашњих (да не кажем „домаћих“) стручњака за цркве и споменике. Избор је широк: од оних што се обавезно повампире за сваке Задушнице, преко оних што моловаше споменик Патријарху Павлу, закључно са несрећним мигрантом од пре неки дан.

    У тексту се помињу неколико појмова који нe би требало да су секуларни (римокатолкиња, римокатоличка црква, миса, парох и вјерници) а ја никако да укопчам: у којем од њих, појединачно или у синтагми, лежи тајна успеха овог нечувеног прегнућа?

Оставите коментар