Тагесцајтунг: Ко критикује Вучића аутоматски бива оквалификован као непријатељ државе

У Србији је, како се оцењује, слобода штампе на удару деловањем премијера Вучића

dw-av

Он је храбар, енергичан и свестан свог циља. Бескомпромисно се бори против зликоваца, против криминалаца, против корумпираних политичара и других који штете народу. Он је угрожен са свих страна, али не попушта ни милиметар. Спреман је да свој живот жртвује за добробит Србије. Он је пријатељ и партнер запада и истока, севера и југа. Он је Александар Вучић, премијер Србије“ – тако текст о Вучићу започиње берлински Тагесцајтунг и наставља: „Таква слика о премијеру Србије формира се ако се не читају ретки критички листови са смешним тиражом или интернет-странице из Србије. Узалуд се њихови аутори буне против аутократског режима и непотизма, и упозоравају на популизам, дилетантизам и репресију. Мејнстрим медији свему том дају свој допринос: онај ко критикује Вучића аутоматски бива оквалификован као непријатељ државе, као неко кога плаћа мафија, окрвављени тајкуни или иностранство које је критикује Србију с циљем да смени Вучића и дестабилизује земљу.

Против таквих ‘плаћеника’, булеварски медији којима управља режим организују праве кампања. Оно што разбијеној опозицији Србије и ретким преосталим критичким оријентисаним медијима делује застрашујуће, Бриселу и Берлину не смета много. Напротив, због Вучићеве ‘храбре’ политике према Косову Србија је у јануару 2014. године награђена почетком преговора о пријему у Европску унију. ‘Све док Вучић сарађује по питању Косова, све док регионалну политику води у духу Запада, он на унутрашње-политичком плану може да ради шта хоће“, каже Драгољуб Жарковић, главни уредник недељника ‘Време’. Он тврди да је, гледано из угла Брисела и Вашингтона, регионална стабилност важнија од слободе медија у Србији. А јаки Вучић је, сматра се, фактор стабилности“, пише Тагесцајтунг.

(Дојче веле, 23. 1. 2015)

ТВ „Прва“ није емитовала најгледанији ток-шоу “Вече са Ивановом Ивановићем”

Најгледанији ток-шоу “Вече са Ивановом Ивановићем” вечерас неће бити емитован на „Првој“, сазнаје „Блиц“ на овој телевизији.

ivan-ivanovic-foto-a-stankovic

Према нашим сазнањима, емисија је скинута по директном налогу власника ове телевизије, грчког бизнисмена Теа Киријакуа. На “Првој” нису могли да потврде, али нису желели ни да демантују наша сазнања да вечерас неће бити Ивановићеве емисије.

– У овом тренутку једино што можемо да вам кажемо јесте да ћете у понедељак добити информацију шта ће бити са емисијом “Вече са Иваном Ивановићем” – кажу за “Блиц” у ПР служби ове телевизије.

Аутор ове емисије Иван Ивановић није одговарао на позиве новинара “Блица”, тако да је јавност остала ускраћена за његов коментар о скидању његовог вечерашњег шоуа, али се обратио твитерашима следећим речима:

ii-tvit

И док ТВ „Прва” крије разлоге зашто вечерас неће бити познате емисије, сазнајемо да је власник телевизије скинуо “Вече са Иваном Ивановићем” зато што су водитељ и његови гости у прошлонедељној емисији на прилично непријатан начин исмевали председника Србије Томислава Николића и његову супругу Драгицу.

– Изгледа да су мало претерали са шалама на рачун председника Србије и његове супруге, јер су неке чак биле и врло неукусне. Сасвим је могуће да је то и разлог због кога је вечерашња емисија скинута са програма – открива за “Блиц” извор близак продукцији.

Ивановић се неколико пута спрдао са председником током последње емисије. Прво је председнику монтирао изјаву из филма “Лепа села, лепо горе”, којом је објаснио како Вучићеви министри нису његов ниво: “Да се ви школовани нешто питате, отишли би и Срби и Србија у ку…” Потом су “пророчком, Тарабићевском изјавом” назвали његову изјаву у којој брани хуманитарни рад своје супруге Драгице: “Кроз 100 година ће два Србина разговарати и рећи како се звао онај председник, муж Драгице Николић, која је направила 20 породилишта у Србији.“

И на крају су “објаснили” да Николић даје овакве и сличне изјаве јер је “неиспаван” пошто му изнад главе у Бајчетини лете авиони, па су због тога морали да уведу забрану летова изнад председникове сеоске куће. Још су додали и да ће због тога из донација бити изграђења “ваздушна обилазница око Бајчетине до краја 2015. године“.

Да ли је Томислав Николић овог пута дошао главе Ивану Ивановићу, сазнаћемо у понедељак.

Подсетимо, Ивановић је почео да ради на телевизији 2007. са форматом „Кеш такси“. После тога је био водитељ риалитија „Сурвајвер“, а „Вече са Иваном Ивановићем“ стартује 14. маја 2010. Током пет година на Ивановој фотељи су се нашли многи, укључујући и бившег хрватског председника Стипу Месића, али и светске звезде попут Стинга и Билија Ајдола. Иван је био и члан жирија шоуа ТЛЗП.

(Блиц, 23. 1. 2015)

Иван Ивановић открива позадину забране емисије: Вучићевић опет лаже, не прелазим на РТС!

ТВ „Прва“ казнила је Ивана Ивановића, чија емисија није била емитована овог петка. Међутим, водитељ само за „Блиц“ открива како је дошло до неспоразума са челницима те куће.

У ексклузивном разговору за наш лист Иван Ивановић оптужио је власника и уредника „Информера“ Драгана Ј. Вучићевића да му је сместио свађу са „Првом“.

Њих двојица су већ дуже време у лошим односима и водитељ тврди да је Вучићевић крив за скидање његове емисије из програмске шеме.

– Драган Вучићевић је потурио менаџменту „Прве“ лажну информацију да тајно преговарам са директором РТС о преласку у ту кућу. Наравно да је то изазвало велики немир на ТВ „Прва“. Али, пошто сви знају да је господин Вучићевић велики лажов, брзо смо дошли до истине. Ја сам прекршио неке одредбе интерног споразума са „Првом“ и санкционисан сам због тога. Није ми жао, јер сам то урадио борећи се против лажи и манипулација првог лажова Србије. Лажног уредника, лажних новина. Верујем и да је уплитање председника Србије у све ово његово масло, али за то немам доказе. Надам се брзом повратку на екране и поновном дружењу са публиком. Емисија није забрањена, она је само привремено скинута с програма. Веома је битно да људи то знају – прича Ивановић.

Из водитељеве матичне куће дошло је званично саопштење као потврда његових изјава.

– Као што је већ саопштено, шоу „Вече са Иваном Ивановићем“ неће се емитовати вечерас на програму „Прве“. Такође, након данашњих разговора врха телевизије са Иваном Ивановићем, донета је одлука да се због кршења интерних компанијских правила и пословне дисциплине емисија не емитује до даљег. Разговори са Ивановићем ће се наставити следеће недеље, а о коначном исходу обавестићемо јавност благовремено – стоји у допису са „Прве“.

nikolic-tvit-ii

Као један од разлога зашто Ивановићева емисија није емитована у редовном термину петком, наводило се и то да је водитељ претерао у својим критикама на рачун председника Србије Томислава Николић. Да је то далеко од истине, потврдио је и Николић демантијем на Твитеру.

– Кажу да сам укинуо једну емисију зато што су причали лоше о мени. Ако бисмо укидали сваку емисију и таблоид у којима причају и пишу лоше о мени, не би било ниједне емисије ни таблоида – написао је Томислав Николић.

(Блиц, 23. 1. 2015)


Кратка веза до ове странице: http://wp.me/p3RqN8-3ct



Категорије:Противу цензуре

1 reply

  1. “ Кажу да сам укинуо једну емисију зато што су причали лоше о мени. Ако бисмо укидали сваку емисију и таблоид у којима причају и пишу лоше о мени, не би било ниједне емисије ни таблоида“

    у Србији више нема ни једне емисије, таблоида и новине, која може изнети истинит став и објавити реално стање у држави (;;; причали лоше о мени ;;;).

    Свиђа ми се

Пошаљите коментар

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s