Главни уредник Билда смењен после навода о злоупотреби положаја

У образложењу данашње одлуке компанија је навела да Јулијан Рајхелт „није јасно раздвојио лична и приватна питања” од пословних

Главни уредник Билда Јулијан Рајхелт (Фото: Ројтерс)

Главни уредник немачког листа Билд Јулијан Рајхелт смењен је са функције после навода да је злоупотребљавао положај, саопштила је данас издавачка кућа Аксел Шпрингер.

Компанија је навела да одлука о смени 41-годишњег Рајхелта моментално ступа на снагу и да је донета после нових информација о његовом понашању.

Рајхелт, једна од најмоћнијих личности у немачким медијима, накратко је суспендован са функције ове године, али је враћен на посао након што је компанија Аксел Шпрингер, издавач Билда, закључила да његове радње нису разлог за отказ.

У образложењу данашње одлуке компанија је навела да Рајхелт „није јасно раздвојио лична и приватна питања” од пословних након што је од њега то затражено после интерне истраге.

Рајхелт је о томе и лагао истражну комисију, навео је издавач и додао да ће га на челу најпродаванијег немачког таблоида наследити 37-годишњи Јоханес Бои.

Смењивање Рајхелта уследило је након што је Њујорк тајмс јуче објавио детаље из интерне истраге против њега, наводећи да је досадашњи моћник имао аферу са новинарком која је била на пракси.

Главни уредник њемачког „Билда“ се извињава због утјеривања страха током пандемије

Јуче се сазнало и да су новинари ривалске медијске групе Ипен водили истрагу против њега и да је њихов издавач Дирк Ипен спречио објављивање извештаја са новим открићима.

У писму, које је синоћ кружило друштвеним мрежама, четири члана истражног тима групе Ипен осудила су своју медијску организацију и самог Дирка Ипена због одлуке да не објаве извештај, на којем су радили месецима. Писмо је послато у петак, а извештај је требало да буде објављен јуче.

Они су истраживали наводе да је Рајхелт малтретирао запослене и злоупотребио положај у односу према женском особљу.

Медијска група Ипен бранила је одлуку о необјављивању извештаја, наводећи као разлог чињеницу да је конкуренција Билду.

„Као медијска група која је директна конкуренција Билду, морамо да пазимо да не буде створен утисак да бисмо можда желели да нанесемо економску штету конкуренту”, навела је компанија која поседује бројне новине у Немачкој.

Група Ипен је негирала да су представници Аксел Шпрингера вршили притисак на њу по том питању.

Четири члана истражног тима групе Ипен негодовала су у писму због необјављивања извештаја, наводећи да би он изнео на видело „нове и ексклузивне” информације које су адвокати темељно проверили.

Опрема: Стање ствари

(Политика, 18. 10. 2021)



Categories: Вести над вестима

Tags: , ,

1 reply

  1. U Srbiji bi bio unapredjen.

Оставите коментар